English

حجت الاسلام محمد عبادی زاده:

امید به اروپایی ها یک امید واهی است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: هر زمان به دشمنان اعتماد کردیم، آسیب دیدیم و لطمه خوردیم و امید به اروپایی ها یک امید واهی و پوچ است.

امید به اروپایی ها یک امید واهی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه آمریکا و اروپایی‌ها به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی از شعارهای انقلابی خود دست بردارد، افزود: اما آن‌ها باید بدانند که ایران اسلامی چهل سال است که با شعارهای انقلابی دنیا را متوجه قدرت خود کرد و هیچ‌گاه فریب سخنان آن‌ها را نخواهد خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه اگر بخواهیم با فساد مبارزه کنیم راه دارد، افزود: به صورت نامحسوس برای مقابله با رشوه و فساد در جامعه تلاش کنید و در هیچ شرایطی دست از انقلاب و عزت اسلامی کشور خود دست بر ندارید. 

وی گفت: دقت در انتخاب کارگزاران لایق و شایسته، توجه به حقوق کارمندان و قضات و ارسال و اعزام بازرسان مخفی برای کنترل کردن مسئولین، مدیران و دستگاه‌های اجرایی سه راه حلی است که برای مقابله با رشوه خواری، امیر المومنین بدان ها تاکید کرده اند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه راه مقابله دیگر با رشوه و رشوه‌خواری، وضع قوانینی است که بتواند با آن مقابله کند، خاطرنشان کرد: باید نمایندگان مجلس با وضع قوانینی روزنه‌های منجر به فساد را شناسایی و برای مقابله با آن طرح به مجلس ارائه و تبدیل به قانون شود.

وی با اشاره به اینکه باید منافذ رواج رشوه و رشوه‌خواری در دستگاه‌های اجرایی شناسایی شود، اضافه کرد: باید مضرات رشوه به مردم اطلاع‌رسانی شود و آن‌ها را از عاقبت انسان رشوه‌ده و رشوه‌گیر آگاه سازند و عذاب‌های در انتظار، چنین افرادی اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده باید به سمتی برویم که مردم حاضر به رشوه دادن نشوند و افراد رشوه‌گیر را معرفی کنند، عنوان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی و رسیدن به حقیقت، با افراد رشوه‌گیر مقابله کنند نه آنکه چتر حمایتی بر روی سرش بگذارند و مقابل مردم بایستند.

وی اظهار کرد: در میان مدیران ما مدیران سالم و متدین و قضات مؤمن فراوان هستند اما همان اندک افراد که روی به رشوه‌گیری می‌آورند در حال بازی با آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس، مقدس بوده و هست زیرا با مقوله جهاد عجین شده است، جهاد دری از درب‌های بهشت است که به روی بندگان خالص خداوند گشوده می‌شود.

وی با اشاره به هفتم مهر روز آتش‌نشانان، تصریح کرد: آتش‌نشانان زحماتشان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و جان خود را در راه نجات مردم گذاشته‌اند و سربازان گمنامی هستند که کمتر به زحمات آن‌ها توجه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با اشاره به در پیش بودن روز جهانی سالمندان، اظهار کرد: باید همواره پدر و مادر و هر سالمندی را موردتکریم قرار دهیم؛ فرهنگ تکریم از سالمندان باید در جامعه رواج پیدا کند و نگذاریم سالمندان وارد خانه سالمندان شوند.

وی با تشکر از حضور ناشنوایان در نماز جمعه امروز بندرعباس، تصریح کرد: ناشنوایان از اقشار خوب و ارزنده جامعه ایران اسلامی هستند و در هرمزگان شاهد بودیم که در هیئت عزاداری ناشنوایان چه مراسم باشکوه و درخورشانی برگزار شد.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته جاری، خاطرنشان کرد: اولین نکته‌ای که از این بیانات باید موردتوجه قرار دهیم، قطع امید به اروپایی‌ها بود.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها یک توافق نانوشته و هماهنگی دارند که دو مأموریت را انجام دهند، عنوان کرد: مأموریت آمریکایی‌ها خروج از برجام و مأموریت اروپایی‌ها سرگرم کردن ما در مذاکرات بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه نباید به اروپایی‌ها امید ببنیدم و امید به اروپایی‌ها یک امید واهی است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با القای سخن "ما نمی‌توانیم و باید مذاکره کنیم" به دنبال فریب کشورمان است.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپایی‌ها به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی از شعارهای انقلابی خود دست بردارد، افزود: اما آن‌ها باید بدانند که ایران اسلامی چهل سال است که با شعارهای انقلابی دنیا را متوجه قدرت خود کرد و هیچ‌گاه فریب سخنان آن‌ها را نخواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دشمن نباید هیچ‌گاه اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: هر زمان به دشمنان اعتماد کردیم، آسیب دیدیم و لطمه خوردیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید به وعده‌های الهی اعتماد کنیم، اضافه کرد: هر جا به خداوند اعتماد و اتکا کردیم، موفق بودیم و هر جا به امداد الهی باور داشتیم، موفق بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه