English

آغاز ثبت نام از ناشران برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از امروز 26 شهریور آغاز و تا اول مهر ادامه دارد.

آغاز ثبت نام از ناشران برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبید رستمی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی نهمین نمایشگاه کتاب استانی اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب کردستان با حضور ناشران استانی و بین المللی از 10 لغایت 15 مهر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج دایر می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: ناشران و کتاب‌فروشی‌هایی که مایل به شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان هستند می‌توانند از امروز(26 شهریور) تا اول مهرماه به سامانه الکترونیکی www.icfi.ir  جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با بیان اینکه ناشران استانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست اندرکاران فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است و این نمایشگاه ظرفیتی برای حضور و شرکت ناشران استانی نیز فراهم کرده است.

رستمی یادآور شد: تلاش می‌کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانی به وجود آورد.

وی همچنین گفت: نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می ‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه