English

رییس کل بنیاد شهید استان اصفهان:

زیبایی گلزارهای شهدا در جذب جوانان اثر فراوان دارد

رییس کل بنیادشهید استان اصفهان گفت: زیبایی گلزار های شهدا در جذب جوانان اثر فراوانی دارد.

زیبایی گلزارهای  شهدا در جذب جوانان اثر فراوان دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، داریوش وکیلی ضمن تبریک هفته دولت گفت:ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا خوشحالیم که گلزار شهدای مصطفویه بازسازی و ساماندهی شده است.

وی با بیان این موضوع که هرقدر گلزار های شهدا زیباتر شود در جذب جوانان اثر بیشتر و بهتری دارد افزود:  در این زمینه از تمام  مسئوولانی که تلاش می کنند گلزار شهدا باسازی و ساماندهی  شود تشکر می کنم.

در ادامه شهردار خمینی شهر بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم یکی دیگر از گلزار های شهدا را ساماندهی کنیم.

علی اصغر حاج حیدری در توضیح  آزاد سازی بلوار شهید صدوقی که مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت ،افزود: همزمان با بازسازی گلزار شهدای مصطفویه پارکینگی  به وسعت 2000متر احداث کردیم که مشکل ترافیکی وجود نداشته باشد و با کمک بنیاد شهید گلزار شهدا بازسازی شد.

وی با قرار گرفتن در هفته دولت خطاب به دولتمردان شهرستان گفت: با تعامل و همکاری دستگاه ها بلوار ماربین و بلوارمرکزی نیز آماده افتتاح است.

حاج حیدری بیان کرد: خمینی شهر در بحث عمرانی و آبادانی پیشتاز بوده و شایسته است آن را به شهر ساخت بلوارها و میادین نیز  نامگذاری کنیم .

شهردار خمینی شهر گفت:از جمله مراکز تفریحی باغ کازرونی است که شهرداری بر آن مالکیت دارد؛همچنین  در پارک باغبان محله فروشان آبرسانی به این فضا  500میلیون تومان هزینه در برداشته است.

وی افزود:چشمه زیبای لادر نیز  یکی دیگر از  مناطق رفاهی و تفریحی است و ده ها پروژه که در دست احداث و بازسازی است.

حاج حیدری بیان کرد:  از اول سال تا کنون هزینه ای بالغ بر  20میلیارد تومان صرف  آسفالت خیابانها و بلوارها و میادین  شهر در خمینی شهر شده است.

شهردار خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد:  نام شهدا منبع  انرژی بخشی به همه مسئوولان  است و امید است همگی ما  ادامه دهنده راه آن عزیزان سفر کرده باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه