English

همزمان با آغاز هفته دولت؛

ساماندهی گلزار شهدای مصطفویه در خمینی شهر افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دولت ساماندهی گلزار شهدای مصطفویه محله فروشان با حضور رییس کل بنیاد شهید استان ونماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان خمینی شهر افتتاح شد.

ساماندهی گلزار شهدای مصطفویه در خمینی شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار شهرستان خمینی شهر در آغاز هفته دولت در افتتاح ساماندهی گلزار شهدای مصطفویه محله فروشان شهر خمینی شهرضمن گرامیداشت یاد شهیدان باهنر ورجایی گفت: با همکاری و تعامل دستگاهها اقدامات عمرانی  بسیار خوبی در شهرستان خمینی شهر انجام شده است.

محمود مسلم زاده با بیان این مطلب که  بسیاری از پروژه های ما در بحث قیر وآسفالت دچار مشکل شده است، افزود: دربحث  مسائل اقتصادی کشور امروز دست به گریبان مشکلاتی هستیم که در رفع آن  فقط با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و  حمایتهای مردم از آن رهایی پیدا می کنیم.

وی در توضیح اقدامات انجام گرفته در شهرستان تصریح کرد: بنابر برنامه های در دست اقدام وهمزمان با هفته دولت  پروژه هایی افتتاح می شود که اولین پروژه ساماندهی گلزار شهدای مصطفویه است و در آینده نزدیک دو گلزار شهر اصغرآباد و سید محمد نیز به اتمام می رسد.

فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار کرد:  در مباحث پزشکی نیز در سطح شهرستان مشکلاتی وجود دارد که وزیر بهداشت قول حل رفع آنها در زمینه پزشکی و بهداشتی که داراشدن مراکز پزشکی شهرستان از  پزشک متخصص یکی از مشکلات مردم در این زمینه است.

 رییس بنیاد شهید شهرستان خمینی شهر نیز در ادامه بیان کرد: در شهر خمینی شهر به غیر از شهر درچه که دارای 6 گلزار است 20 گلزار شهدا وجود دارد که تمامی گلزار های شهدا بازسازی و ساماندهی شده است و دو گلزار شهدای اصغرآباد و سید محمد هنوز  به اتمام نرسیده است وبه زودی تکمیل می شود.

مسعود مقتدایی ابراز کرد: تفاهم نامه بازسازی گلزار مصطفویه در سال 96 با توافقات شهرداری مرکزی  انجام شد.

وی علت تاخیر در بازسازی گلزار شهدای مصطفویه را کمبود  منابع مالی  و پیشنهاداتی که در طی ماههای مختلف از سوی خانواده های شهدا برای طرح ساماندهی به بنیاد شهید ارائه می گردید بیان کرد.

مقتدایی آمار گلزار شهدای مصطفویه را 140 شهید برشمرد و خاطرنشان کرد: آمار شهدای گلزار مصطفویه با گلزار شهدای دوازده شهرستان برابری می کند.

در این جمع خانواده سه شهید و دو شهید نیز  به چشم می خورد که فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

به گزارش موج، شهید ترور حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدیری که به دست گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان به شهادت رسید  نیز در این گلزار مدفون است.

گلزار شهدای خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه