English

سید علی رضا آوایی:

زکات احترام به مدیر این است که به مردم خدمت‌ رسانی کند

وزیر دادگستری گفت: زکات احترام به مدیر این است که به مردم خدمت‌ رسانی کند و ممکن است شرایطی پیش بیاید که این توفیقات را از دست بدهیم.

زکات احترام به مدیر این است که به مردم خدمت‌ رسانی کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ سید علی رضا آوایی وزیر دادگستری اظهار داشت: خیلی‌ ها از مدیران فعلی شایسته تر بودند اما فرصت خدمت رسانی نصیبشان نشده است.

آوایی با بیان اینکه زکات احترام به مدیر این است که به مردم خدمت رسانی کند و ممکن است شرایطی پیش بیاید که این توفیقات را از دست بدهیم خواستار توجه مدیران به تکریم ارباب رجوع شد.

وزیر دادگستری اظهار کرد: کسانی که دچار لغزش می‌شوند به این معنی نیست که متدین نبودند و شاید آسیب‌پذیری به مراتب بیشتر باشد و به تعبیری پروای خطا در فردی مسئول ممکن است بیشتر باشد و به همین دلیل دقت و مراقبت در بین مسئولان باید بیش از مردم عادی مورد توجه قرار گیرد.

آوایی با بیان اینکه نکته دیگر عادی شدن سمت‌ها و شغل است، گفت: عادی شدن شغل، اولین لغزش مدیر است و اینکه مرثیه شدن برای مدیر عادی شود، لغزش و کوتاهی از مسئولیت‌پذیری را به دنبال دارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه چنین روحیه‌ای در برخی همکاران قضایی دیده می‌شود، گفت: به ویژه آنجا که با جان و حیثیت و مال مردم مواجه هستیم باید با دقت رفتار کرد. ممکن است نصب یک پلاکارد، آبروی شهروندی را مخدوش کند.

آوایی معتقد است با توجه به این مسائل جامعه به تعادل دست می‌یابد و زمانی می‌توان گفت موفق عمل کردیم که آدم ناسالم در جامعه واهمه داشته و فرد متعهد و سالم با آرامش زندگی کند.

وی با تاکید به تقویت روحیه صبوری و سعه صدر در بین مدیران اظهار کرد: نمونه صبوری، ایثار و ازجان گذشتگی در خدمت رسانی در جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا دیده می‌شود و ما در هر جلسه‌ای نیازمند شنیدن خاطرات آن‌ها هستیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه نزدیک به 300 خانواده با 5 شهید داریم، گفت: هر رفتار و کردار نامناسب ظلمی به شهدا و ایثارگران است و هر دنیاطلبی برابر با شکستن دل ایثارگر و جانباز است.

آوایی با بیان اینکه شرایط کشور سخت و حساس است، گفت: گاهی جلسات 4 ساعته دولت با فشار کاری و روحی فراوانی به دلیل اخبار تلخ واصله از مردم همراه است و گاهی برای حل مشکل بحث‌هایی بین وزرا پیش آمده است.

وی گفت: با وجود مشکلات عدیده به دلیل اتحاد و همدلی زیر سایه رهبر معظم انقلاب از مشکلات عبور خواهیم کرد و دولت در دو سال آینده بر مشکلات تمرکز کرده و دیپلماسی تعامل را ادامه خواهد داد تا برای رفع و کاهش تحریم موجب شد.

وزیر دادگستری افزود: در عین حال تلاش برای ثبات بازار، کاهش تورم و کمک برای رشد اقتصادی با جدیت مورد تاکید دولت است تا هیجانات بازار تعدیل شود.

آوایی تمرکز بر افزایش صادرات غیر نفتی و تلاش برای بهبود معیشت مردم را اولویت های دیگر در عمر باقی مانده دولت دانست و گفت: به ویژه در جنگ نابرابر اقتصادی هدف خدمت به مردم و کاهش مشکلات آن‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه