English

استاندار مازندران:

افتتاح پروژه های هفته دولت پیوست رسانه ای داشته باشد

استاندار مازندران گفت: در برنامه های هفته دولت تمامی مدیران و فرمانداران باید توجه کنند که افتتاح پروژه های هفته دولت پیوست رسانه ای داشته باشد.

افتتاح پروژه های هفته دولت پیوست رسانه ای داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شفاف در خصوص دستاوردها و اقدامات نظام و دولت، خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی اظهار داشت: اقدامات نظام و دولت باید از طریق رسانه ها و رسانه ملی در جهت افزایش نشاط و امید در جامعه اطلاع رسانی شود.

‎وی در ادامه با بیان این که اقدامات نظام و دولت باید از طریق رسانه ها و رسانه ملی در جهت افزایش نشاط و امید در جامعه اطلاع رسانی شود، گفت: رسانه ها باید در جریان اقدامات بخش دولتی و خصوصی در هفته دولت قرار گیرند و پروژه ها را بهنگام اطلاع رسانی کنند.

حسین زادگان اظهار داشت: امیدآفرینی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری در برنامه های گرامی داشت هفته دولت گنجانده شود و یکی از زمینه های اصلی تحقق آن اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.

وی افزود: پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف به مردم باید همواره در دستور کار مدیران باشد‌.

استاندار بر نقش موثر روابط عمومی ها در این راستا تاکید کرد و یادآور شد: همکاری و تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها برای بیان اقدامات و برنامه ها بسیار ضروری و تعیین کننده است‌.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه