English

معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر داد

افتتاح ۱۷۳۴ پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان اصفهان

معاون عمرانی استاندار اصفهان از افتتاح 1734 پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان اصفهان خبر داد.

افتتاح 1734 پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الله غلامی به مناسب هفته دولت در جمع اصحاب رسانه گفت:  امسال ۱۷۳۴ پروژه در سطح استان اصفهان و در ۲۴ شهرستان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: امسال ۲۶۱ پروژه ملی ، ۱۸۵ پروژه استانی و ۶۲۰ پروژه در بخش خصوصی و تعاونی ها و ۴۹۷ پروژه در بخش شهرداری و 171 پروژه را دهیاری ها انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: بیشترین پروژه در شهرستان اصفهان با ۴۷۳ پروژه و سپس شهرستان کاشان با 106  پروژه و تیروان کرون با 100 پروژه در مرتبه بعد می باشد.

غلامی افزود: سر جمع اعتبارات عمرانی دراستان اصفهان در سال جاری به ۳۷۵ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته ۹ و نیم درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: امسال پروژه‌های ملی استانی با عنوان پروژه های ملی متمرکز مطرح می شوند که با اعتبار  ۳۰۶ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات عمرانی استان اصفهان معادل 2017 میلیارد تومان است  که حدود ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه