English

وزیر دفاع:

دشمن جرات ورود به میدان نظامی را ندارد

وزیر دفاع گفت: امروز اتکای ما به ملت است و می دانیم دشمن جرات ورود به میدان را نظامی ندارد و به زودی در میدان تحریم نیز شکست می خورد.

دشمن جرات ورود به میدان نظامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران امیر سرتیپ امیر حاتمی در یادواره شهدای روستای لاشک شهرستان نوشهر اظهار داشت : مازندران مهد مردان و عالمان بزرگ، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و امنیت  است .

وی ادامه داد: یادواره های شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است زیرا آنها شخصیت های بزرگی بودند که کارهای بسیار بزرگتری را رقم زدند.

حاتمی تصریح کرد: تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید و ۱۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس از مازندران نشان از ولایتمداری و مقاومت در مردان این استان است.

وزیر دفاع افزود: هرجای که حرکت بزرگی در کشور رخ داد، خون شهید و شهیدان پای آن ریخته شده است و از مشروطه تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است.

حاتمی  با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کار بزرگی انجام دادند گفت: یک توطئه بزرگی به برکت خون شهدای مدافع حرم خنثی شده است و تقریبا ۹۰ درصد سرزمین سوریه و نیمی از سرزمین عراق در اختیار تروریست های جنایتکار بودند که به برکت ایستادگی و مقاومت از آنان دیگر خبری نیست.

وزیر دفاع افزود: طبق قانون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیروهای مسلح مردمی هستند و ریشه در مردم دارند و اگر قرار است برای کشور خطری پیش آید از هر روز آماده تر در گوی میدان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب در تحریم بوده اند گفت: امروز که دشمنان می خواستند ما را از پای دراورند با تحجهیزات ایرانی، پیشرفته ترین پهپاد آمریکا را به زمین کشاندیم.

وزیر دفاع با محکوم کردن اقدام خبیث انگلیس در توقیف کشتی انگلیسی اظهار داشت: از آنجاییکه خداوند دشمنان را احمق آفرید برای اینکه از چشم ما خارج باشند از مسیری که کشتی ها خارج می شوند کشتی انگلیس در حال ورود بود و اجازه نمی دهیم کسی در تنگه هرمز ناامنی ایجاد کند کشتی را توقیف کردیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه انگلیس کار اشتباهی انجام داد و کار ما درست بود ادامه داد: سرویس اطلاعاتی انگلیس عنوان کرد احتمال می دهیم سرویس های جاسوسی کشتی ما را فریب داده باشد و به این مسیر آورده باشد.

وی با اظهار اینکه دشمنان هر روز مسئولان کشور را تحریم می کنند و امروز مسئول دیپلماسی را تحریم کرده اند گفت: این تحریم دروغ دشمن را اثبات کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه