English

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی:

اردبیل از استان‌های موفق کشور در حوزه ورزش و تندرستی است

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی گفت: اردبیل از استان‌های موفق کشور در حوزه ورزش و تندرستی است و حفظ محیط زیست با هدف آگاهی بیشتر نسل آینده اهمیت مسئله را به صورت کامل مشخص می‌کند

اردبیل از استان‌های موفق کشور در حوزه ورزش و تندرستی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین بابویی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز سی‌ و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت:  در هر سال تحصیلی 5 میلیون دانش‌آموز در المپیاد درون مدرسه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و امسال نیز شرایط به همین منوال بوده است.

وی با اشاره به این که اردبیل از استان‌های موفق کشور در حوزه ورزش و تندرستی است بیان کرد: حفظ محیط زیست با هدف آگاهی بیشتر نسل آینده اهمیت مسئله را به صورت کامل مشخص می‌کند و در این زمینه باید در کنار امور آموزشی به مسئله ورزش و تندرستی دانش‌آموزان نیز پرداخته شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به این مهم تاکید ویژه‌ای دارد و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی را لازمه رسیدن به نشاط و سرزندگی می‌داند که باید در سطح مدارس و فضاهای آموزشی به این مهم اهمیت ویژه‌ای داده شود.

بابویی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و تلاش مربیان و معلمان لازمه اساسی برای شروع مشارکت خود دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف ورزشی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی 10 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور مشغول فعالیت هستند که باید با تلاش‌های انجام یافته آمادگی لازم را به این دانش‌آموزان داده و شاهد دستیابی به توسعه رشته‌های مختلف وزشی در سطح کشور به ویژه قشر دانش‌آموزان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه