English

موج گزارش می دهد؛

تیم لرستان، قهرمان دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

تیم وزنه برداری بانوان لرستان، قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بانوان کشور شد.

تیم لرستان، قهرمان دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، تیم وزنه برداری بانوان لرستان، قهرمان دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان کشور شد.

بر اساس این گزارش، دومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بانوان کشور، با قهرمانی تیم وزنه برداری بانوان لرستان به کار خود پایان داد.

در همین رابطه، سیدعلی شاهرخی رئیس هیات وزنه برداری لرستان، گفت: بانوان ورزشکار لرستان در رشته وزنه برداری توانستند با ثبت رکوردهای قابل توجه و کسب امتیازات بیشتر، قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌ برداری بانوان کشور شوند.

او افزود: این سری از مسابقات در رده‌ سنی جوانان و بزرگسالان و به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و با قهرمانی تیم وزنه برداری بانوان لرستان به کار خود پایان داد.

شاهرخی تصریح کرد: خوشبختانه تیم وزنه برداری بانوان لرستان در این دوره از مسابقات توانست با کسب 631 امتیاز، مقام قهرمانی رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات وزنه برداری لرستان، ادامه داد: با قهرمانی تیم لرستان، تیم اصفهان با 629 امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم تهران با کسب 627 امتیاز سوم شد.

سیدعلی شاهرخی، گفت: مینا گودرزی در وزن 45 کیلوگرم جوانان و بزرگسالان با کسب مدال طلا، متین الوند در وزن 49 کیلوگرم جوان و بزرگسال با کسب مدال طلا، الهام حسینی در وزن 71 کیلوگرم رده بزرگسالان با مدال طلا، ریحانه توکلی در وزن 81 کیلوگرم رده بزرگسالان با مدال برنز، فاطمه نصیری در وزن 71 کیلوگرم رده جوانان با مدال برنز و نازنین معتمدی با کسب مدال برنز وزن 76 کیلوگرم رده جوانان، مدال آوران تیم وزنه برداری بانوان لرستان در این دوره از رقابت ها بودند که جا دارد از زحمات مربیان و کادر فنی این تیم، تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه