English

تغییر در ترکیب اعضای شورای شهر بندرعباس؛

سالاری استغفا داد، رفیعی تمایلی برای حضور ندارد

یکصد و نوزدهمین نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی با حدود ۳۵دقیقه تاخیر آغاز شد که بررسی استعفای یکی از اعضای شورای شهر در دستور کار این جلسه قرار دارد.

سالاری استغفا داد، رفیعی تمایلی برای حضور ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یکصد و نوزدهمین نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی با حدود ۳۵دقیقه تاخیر آغاز شد که بررسی استعفای یکی از اعضای شورای شهر در دستور کار این جلسه قرار دارد.

گفتنی است که پرویز سالاری در نطق پیش از دستور خود در نطق پیش از دستور خود در صد و هجدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس از استعفا از شورای شهر جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

با خروج پرویز سالاری از شورای شهر بندرعباس هومن رفیعی بندری به عنوان عضو علی البدل اول جایگزین وی خواهد شد.

رفیعی بندری هم اکنون شهردار منطقه یک بندرعباس است و بر اساس شنیده ها تمایلی به تکیه زدن بر کرسی نمایندگی شورای شهر بندرعباس ندارد.

حضور او در انتخابات دوره پنجم شورای شهر بندرعباس با حاشیه های فراوانی همراه بود؛ در نتایج اولیه انتخابات نام رفیعی بندری در لیست راه‌یافتگان به شورای شهر دیده می‌شد؛ اما با اعتراض دیگر کاندیداها به این نتیجه اسماعیل بواشه راهی شورای شهر بندرعباس شد تا هومن رفیعی در رسیدن به کرسی نمایندگی ناکام بماند.

در صورت قطعی شدن انصراف هومن رفیعی از ورود به شورای شهر بندرعباس، انتظار می رود رضا حیدری‌زاده که در حال حاضر رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس است به عنوان عضو علی البدل دوم وارد شورای شهر بندرعباس شود.

گفتنی است که حیدری زاده سابقه عضویت در دوره چهارم شورای شهر بندرعباس را دارد.

به گزارش موج، برخی منابع غیر رسمی از احتمال استعفای یکی دیگر از اعضای شورای در روزهای آینده خبر می دهند که دلیل و انگیزه این استعفا هنوز چندان روشن و مشخص نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه