English

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای اصفهان خبر داد:

بیش از ۱۵۰ شماره تلفن حفاری غیر مجاز چاه آب به مدت ۴ ماه در استان اصفهان مسدود شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از مسدود شدن بیش از 150 شماره تلفن حفاری غیر مجاز چاه آب به مدت 4 ماه در استان اصفهان خبر داد.

بیش از 150 شماره تلفن حفاری غیر مجاز چاه آب به مدت 4 ماه در استان اصفهان مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی با اشاره به انسداد 150شماره تلفن حفاران غیر مجاز چاه آب در استان گفت: برخورد با حفاران غیر مجاز چاه آب یکی از مهم ترین راهکار های کاهش بحران آب است.

 وی افزود: با پیگیری یک ماهه یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان در یک هزار و 300 نقطه شهرستان اصفهان تمامی تبلیغاتی که برای حفر چاه آب منتشر می شد ، جمع آوری ، بررسی و مشخص شد تمامی این شماره تلفن ها متعلق به حفاران غیر مجاز است.

ساسانی با اشاره به همکاری بسیار مطلوب دستگاه قضاییه تصریح کرد: همه شماره تلفن های حفاران غیر مجاز با حکم معاون دادستان اصفهان به مدت چهار ماه مسدود شدند.

 وی افزود: تمامی شرکت ها و موسسه های حفاری مجاز که می‌توانند کار حفاری، لایروبی و کف شکنی چاه‌های مجاز را انجام دهند نیاز به مجوز از سوی شرکت آب منطقه‌ای دارند و مردم در این زمینه و تبلیغات غیر مجاز حفر چاه آب هوشیار باشند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: در استان اصفهان امکان توسعه بهره برداری از آب زیرزمینی برای کشاورزی وجود ندارد و تاکنون مجوز جدیدی برای آب زیرزمینی در بخش کشاورزی صادر نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه