English

فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی بدنه حکومت را فرسوده می‌کند/هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخاباتی از مصادیق فساد است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان دبا اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فساد در حکومت‌ها گفت: اگر درون حکومتی فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی باشد بدنه آن حکومت به تدریج فرسوده می‌شود.

فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی بدنه حکومت را فرسوده می‌کند/هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخاباتی از مصادیق فساد است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله غلام‌علی نعیم آبادی در بین نمازگزاران بندرعباس بابیان اینکه در طول چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد برکات نظام جمهوری اسلامی غیر قابل کتمان است، گفت: با توکل بر خدا و سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری چهل سال دوم این انقلاب با خدمت به مردم پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی باعث پیشرفت و آبادانی در تمام حوزه‌ها بوده گفت: بروید و بررسی کنید در این چهل ساله در تمام حوزه‌ها شاهد شکوفایی پیشرفت بودیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فساد در حکومت‌ها اشاره کرد و افزود: اگر درون حکومتی فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی باشد بدنه آن حکومت به تدریج فرسوده می‌شود.

نعیم آبادی با بیان اینکه رشوه، توهین و افترا و هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخاباتی از مصداق‌های فساد در حکومت‌ها است، گفت: لازم است که مسئولان برای جلوگیری از این فسادها با آگاهی گام بردارند.

وی در بخشی از سخنان خود به بیستم اسفند سالروز راهیان نور اشاره کرد و گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های نسل جوان دیروز معنای شهادت را به نسل جوان امروز می‌آموزد.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) در ۲۲ اسفند سال ۵۸ افزود: بنیاد شهید با تمام اقتدارو سر افراز در خدمت خانواده‌های معظم شهدا است.

نعیم آبادی همچنین به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و با گرامیداشت این روز گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خالصانه برای توسعه و پیشرفت تلاش می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه