English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان؛

برخی نا آگاهان رضا شاه دیکتاتور را اسطوره می نامند/نیروهای نظامی ایران مظهر ایمان و تخصص هستند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل از قدرت موشکی ایران خواب ندارند، گفت: امروزه اگر دشمن در دریا، زمین و هوا به خود جرات تحرکی بدهد توسط نیروهای مقتدر نظامی ساقط خواهد شد.

برخی نا آگاهان رضا شاه دیکتاتور را اسطوره می نامند/نیروهای نظامی ایران مظهر ایمان و تخصص هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله «غلامعلی نعیم آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با بیان اینکه باید به نیروهای نظامی و دفاعی کشور که شاخ شیطان را شکسته‌اند آفرین گفت، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش و سپاه ما با کاربلدی و اعتقاد به مفاهیم عمیق دینی مظهر ایمان و تخصص هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر امروزه شاهد ترس دشمنان از نظام جمهوری اسلامی هستیم به واسطه تلاش‌های این نیروهای نظامی است، ابراز کرد: امروزه اگر دشمن در دریا، زمین و هوا به خود جرات تحرکی بدهد توسط نیروهای مقتدر نظامی ساقط خواهد شد.

نعیم‌آبادی نیروهای حافظ امنیت کشور را افتخار جهان اسلام دانست و گفت: نیروهای نظامی نورچشم رهبر انقلاب هستند و جایگاه رفیعی در نزد خداوند متعال دارند.

امام جمعه بندرعباس به مقایسه ۴۰ سال خدمات انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی پرداخت و عنوان کرد: باید به برخی افراد بگوییم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و جانب عدل را در قضاوت های خود رعایت کنید.

وی افزود: در چهل سال حکومت پهلوی پدر و پسر در تهران که پایتخت کشور بود در بسیاری از مناطق آب لوله کشی وجود نداشت و بسیاری از خیابان‌های آن نیز حتی آسفالت نشده بود.

نعیم‌آبادی ادامه داد: در زمان پهلوی ایران به لحاظ تسلیحات نظامی ضعیف بود و هر سلاحی که در اختیار داشت وارداتی بود.

امام جمعه بندرعباس افزود: در بخش بهداشتی و پزشکی نیز اوضاع نامناسبی در آن دوران حاکم بود و پزشکانی از هند و بنگلادش به کشور وارد شده بودند و امورات پزشکی را انجام می‌دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: اما در چهل سال نظام اسلامی دورترین نقاط کشور نیز از آب آشامیدنی سالم برخوردارند و راه‌های دسترسی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از نظر علمی نیز جایگاه علمی کشور پیشرفت چشمگیری کرده است و دستاوردهای زیادی در این عرصه داشته‌ایم.

امام جمعه بندرعباس اضافه‌کرد: به لحاظ تجهیزات و تسلیحات نظامی نیز به میزانی از اقتدار رسیده‌ایم که موشک‌های ما خواب را از آمریکا و اسرائیل گرفته‌اند.

نعیم‌آبادی  افزود: برخی ناآگاهان که جنایات رضاشاه را باور ندارند از وی با عنوان اسطوره یاد می‌کنند در حالی که او دیکتاتوری بود که قصد داشت با کشف حجاب، دین و شخصیت ارزشمند زن را به چالش بکشد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از بیانات خود اعتقاد شیعه به تحریف قرآن را شدیدا تکذیب کرد و  اظهار کرد: جهان اسلام از شیعه و سنی قائل به تحریف قرآن نیستند.

وی ادامه داد: اما برخی ظالمان و کج‌اندیشان با دست مایه قرار دادن برخی احادیث که سندیت ندارند و مورد قبول تشیع نیستند در حال نفرت پراکنی هستند و معتقدند شیعه به تحریف قرآن باور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه