English

رییس اداره منابع طبیعی ابرکوه اعلام کرد:

کارشناسان اداره منابع طبیعی ابرکوه در تعطیلات نوروز آمادگی پاسخگویی به مسافران هستند

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: کارشناسان اداره منابع طبیعی ابرکوه در تمامی تعطیلات نوروز آماده خدمات‌ رسانی به مراجعه‌ کنندگان و مسافران است.

کارشناسان اداره منابع طبیعی ابرکوه در تعطیلات نوروز آمادگی پاسخگویی به مسافران هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرتضی سعیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: در این نمایشگاه منابع طبیعی عملکردها، اقدامات و دستاوردهای این نهاد در عمر چهل ساله انقلاب عرضه شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در قالب شعار نوشته، ماکت طرح های آبخیزداری، پوستر ، عکس و بذور گواهی‌شده گونه های مختلف با کاشت مناطق کم آب و کویری در معرض دید عموم قرار داده ‌شده است. 

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه بخشی از توانمندی منابع طبیعی به نمایش درآمده، اظهار داشت: هفته منابع طبیعی فرصتی برای ارائه عملکرد این نهاد در زمینه های مرتع‌داری و آبخیزداری به مردم است . 

رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه تصریح کرد: از مردم این شهرستان دعوت می‌شود تا از این نمایشگاه که در محل اداره برپا است دیدن کنند و از فعالیت آبخیزداری، سدسازی و مرتع‌داری مطلع شوند. 

وی خاطرنشان کرد: هراندازه ما به منابع طبیعی و درختکاری توجه کنیم به همان اندازه مشکلات زیست‌ محیطی نخواهیم داشت. 

در این آیین برای توسعه منابع طبیعی تعدادی نهال زیتون به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن 1504 این اداره که تماس با آن بدون هزینه و رایگان است در تمامی ساعات شبانه ‌روز پاسخگوی همشهریان ، مسافران و گردشگران است و کارشناسان این اداره نیز در تمامی ایام تعطیلات آماده خدمات‌ رسانی به مراجعه‌ کنندگان و مسافران است. 

افزون بر 90 درصد از مساحت شهرستان ابرکوه در قالب480 هزار هکتار عرصه‌های منابع طبیعی شامل اراضی بیابانی، کویری و مرتعی است که با توجه به شرایط اقلیمی 253 هزار هکتار آن اراضی بیابانی و 227 هزار هکتار آن مرتع است.

مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه