English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت:

توزیع سه هزار اصله نهال رایگان در ابرکوه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: سه هزار اصله نهال رایگان به مناسبت هفته منابع طبیعی ( 15تا 21 اسفند) در این شهرستان بین مردم، اداره ها و نهادها در راستای توسعه فضای سبز توزیع شد.

توزیع سه هزار اصله نهال رایگان در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرتضی سعیدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی افزود: تا پایان هفته منابع طبیعی 12 هزار اصله نهال توزیع می شود.

وی ادامه داد: برای توسعه فضای سبز با لحاظ شرایط آب و هوایی نهال ها از گونه‌های سازگار با محیط شامل سرو خمره‌ای، سرو شیراز ، کاج تهران، اقاقیا، سنجد زینتی، سنجد شیرین و تلخ است.

وی دیگر برنامه ها را بذرپاشی، نهالکاری، نواختن زنگ همیار طبیعت در یکی از مدارس، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله منابع طبیعی، بازدید دانشجویان از پروژه‌های آبخیزداری و ترسیب کربن، تجلیل از کارکنان پاسگاه‌های انتظامی در حفاظت از منابع طبیعی و خبرنگاران در هفته منابع طبیعی را ذکر کرد .

افزون بر 90 درصد مساحت ابرکوه شامل 480 هزار هکتار عرصه‌های منابع طبیعی شامل اراضی بیابانی، کویری و مرتعی است که 253 هزار هکتار آن اراضی بیابانی و 227 هزار هکتار آن مرتع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر