English

فرمانده سپاه ناحیه کازرون در گفتگو با خبرگزاری موج:

تعامل مسئولان اجرایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ثمرات خوبی خواهد داشت

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: حضور میدانی و تعامل مسئولان اجرایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ثمرات خوبی خواهد داشت.

تعامل مسئولان اجرایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ثمرات خوبی خواهد داشت

سرهنگ پاسدار شهرام افشار فرمانده سپاه ناحیه کازرون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی و اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس در دهستان کهمره نودان شهرستان کازرون، گفت: با همتی که در مجموعه قرارگاه پیشرفت سپاه فارس شاهد هستیم، و حضور میدانی و تعامل خوبی که با دستگاه های اجرایی دارند، امیدواریم به زودی شاهد ثمرات این فعالیت ها باشیم.

به گفته وی، با همت خود مردم و بسیجیان و با تعامل با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فارس، امروز در روستای سید چکک شهرستان کازرون هم ‌دو پروژه مهم پیگیری شد و همچنین کلنگ ساخت خانه عالم هم زده شد.

افشار با اشاره به حرکت جهادی آغاز شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فارس، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد استقرار روحانی در این روستا باشیم تا خدمات فرهنگی و اعتقادی مذهبی لازم را با این استقرار شاهد باشیم.

بازدید از پروژه های عمرانی و اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس در دهستان کهمره نودان شهرستان کازرون بازدید از پروژه های عمرانی و اشتغال و معیشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس در دهستان کهمره نودان شهرستان کازرون

فرمانده سپاه ناحیه کازرون در ادامه به بحث آب و آبرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث خدمات آبرسانی هم عزیزان قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری بخشدار و مردم مشغول فعالیت هستند و این بحث هم به زودی به نتیجه خواهد رسید.

به گفته وی، برای هماهنگی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، در سطح شهرستان با فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی جلساتی برگزار شد و همه پای کار آمدند و مساعدت های لازم برای اجرای پروژه های مدنظر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه