English

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

پرونده مسکن مهر استان اصفهان در دهه فجر بسته می‌شود/ تنها ۱۸۰ واحد از ۱۶۰ هزار واحد تحت تعهد باقی مانده است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مسکن مهر تحت تعهد تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده که تا دهه فجر جشن اختتامیه برگزار و پرونده این پروژه بسته می شود.

 پرونده مسکن مهر استان اصفهان در دهه فجر بسته می‌شود/ تنها ۱۸۰ واحد از ۱۶۰ هزار واحد تحت تعهد باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،حمیدرضا امیرخانی درخصوص آخرین شرایط مسکن مهر این استان اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر در استان اصفهان از ۱۶۰ هزار واحدی که تعهد آن با ما بود تنها ۱۸۰ واحد در شهرضا باقی مانده است.

وی ادامه داد: این واحدها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تنها در بحث نصب کابینت، درب و قفل‌ها کمی کار مانده که بمناست در دهه فجر جشن اختتامیه مسکن مهر استان اصفهان برگزار و پرونده آن بسته شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با تأکید بر اینکه تمام واحدهای مسکن مهر این استان متفاضی دارند، تصریح کرد: با مذاکراتی که انجام گرفت هیچکدام از واحدهای استان بدون متقاضی نیست و همه آنها تعیین تکلیف شده‌اند.

امیرخانی با اشاره به برخی مشکلات روبنایی و زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار داشت: در بحث روبنایی مشکل احداث مدارس وجود دارد که ۵۰ درصد سهم تحت تعهد این اداره کل پیش‌بینی شده و با تخصیص اعتبار از جانب سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات شهرستان این مهم نیز به انجام خواهد رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان بیان داشت:از 78 سایت مسکن مهر استان تاکنون 60 سایت با مساحت 486 هکتار تحویل شهرداری ها شده و  پیش‌بینی می شود که تا پایان سال مابقی شهرها نیز در بحث آماده‌سازی با توجه به توافقات به شهرداری ها تحویل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه