English

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:

تحویل۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر در دهه فجر ۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاههای خدمت‌رسان 300 واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آنها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

تحویل۳۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر در دهه فجر 96

به گزارش خبرگزاری موج، فرزاد رستمی در جلسه شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح مسکن مهر استان بوشهر در سال 86 طراحی و اجرا شد اظهار داشت: 34 هزار و 400 واحد مسکن مهر در استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز شد که تاکنون 28 هزار و 524 واحد واگذار و تحویل شده است. 

وی از واگذاری 14 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای با بیش از 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر  خبرداد و افزود: تاکنون بیش از 90 درصد پروژه مسکن مهر استان بوشهر تکمیل شده و در نیمه نخست امسال 825 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان در شهرهای مختلف استان بوشهر واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه 4هزار و 827 واحد مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر  نیمه تمام است خاطر نشان کرد:گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاههای خدمت‌رسان 300 واحد مسکن مهر استان بوشهر که متقاضیان آنها آورده خود را تکمیل کرده‌اند در دهه فجر امسال تحویل داده می‌شود.

رستمی تکمیل، زیرساخت‌های مسکن مهر ر ا مورد تاکید قرار داد و  افزود: اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تاسیسات خط انتقال برق یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مسکن مهر است که تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار و تعامل دستگاه‌های مرتبط است.

وی، پیشرفت  بالای 80 درصدی پروژه 660 واحدی مسکن مهر بوشهر را  مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکل مهم این مجتمع مسکونی اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آن است.

در این نشست رئیس شورای تامین مسکن استان بوشهر با تاکید براینکه حق همه مردم و متقاضیان در خصوص مسکن مهر این است که تعهداتی را که دولت دارد باید هرچه زودتر اجرایی کند افزود:امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان بتوان باقیمانده واحدهای مسکن مهر استان بوشهر  بر اساس برنامه زمان‌بندی تحویل متقاضیان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه