English

آیت الله کاظم صدیقی در جمع مسئولین دستگاه قضایی هرمزگان:

منتظران ظهور باید وحدت محور باشند

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی‌آید.

منتظران ظهور باید وحدت محور باشند
به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله کاظم صدیقی مشاور عالی ریاست قوه قضاییه و امام جمعه موقت تهران در همایش عید بیعت با موضوع اخلاق مهدوی و در جمع مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان با بیان این مطلب که وحدت جز با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی آید، تصریح کرد: خداوند متعال، امام زمان(عج) را باطن و گوهر قرآن و احیا کننده دلهای مردم ذکر نموده است زیرا حضرت حجت(عج)، اسم اعظم، عصاره انبیاء و مظهر اوصاف الهی است.

آیت الله صدیقی در ادامه افزود: کسانی که محبت امام زمان(عج) را در دل حس می‌کنند بدون شک در پرتو این نور قرار گرفته‌اند و مشمول رحمت خاصه الهی هستند؛ زیرا حیات طیبه، تنها با زندگی در سایه امام زمان(عج) به دست می‌آید.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در حوزه اصلاح ذات البین، ختم  منازعات و ایجاد صلح و سازش خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) ذخیره انبیاء و اولیاء الهی است و ظلم ستیزی، یاری مظلومان، حرکت در راه رضای خدا، اصلاح ذات البین، ایجاد اخوت میان مسلمین، پاک دستی، خدمت به محرومین و مسئولیت پذیری از جمله ویژگی های منتظران حقیقی است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز  با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی‌آید، زیرا ولی فقیه نقطه مرکزی حرکت امت اسلامی است و اطاعت از او تجلی اطاعت از امام زمان (عج ) می باشد ،بنابراین کسانی که دم از محبت امام زمان(عج) می‌زنند باید اطاعت از ولی فقیه را در راستای اطاعت از امام عصر بدانند.

شایان ذکر است : در پایان این همایش از برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه