English

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان:

ایدئولوژی نظام انقلاب اسلامی یک دگرگونی بنیادی از ارزش هاست

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت:ایدوئولوژی نظام انقلاب اسلامی یک دگرگونی بنیادی از ارزش هاست واین ارزش ها نشات گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است.

ایدئولوژی نظام انقلاب اسلامی یک دگرگونی بنیادی از ارزش هاست

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کردستان؛ ابوالقاسم امان اللهی اظهارداشت:ایدئولوژی نظام انقلاب اسلامی یک دگرگونی بنیادی از ارزش هاست.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد رسانه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی " افتخار به گذشته و امید به آینده " است؛که صداوسیمای مرکز کردستان در راستای انعکاس این خدمات پیشرو است. از برنامه ریزی‌های صورت گرفته از آذرماه سال گذشته تا کنون برای تولید و پخش برنامه‌های مختلف خبر داد و گفت: برنامه چهل چراغ، چهل سردار، کارنامه و مستند مشاهیر و مفاخر از برنامه‌هایی است که در حوزه سیما تولید شده و تعدادی از آن‌ها در حال پخش از شبکه استانی است. 

امان اللهی به برنامه‌های تولیدی در حوزه رادیو هم اشاره کرد و گفت: چهل بهار، ریگای سه ربه رزی، روانگه، تی کوشه ران، در پرتو آفتاب، شنه‌ی زریبار و اخیو از جمله برنامه‌هایی است که در آن دستاورد‌های نظام اسلامی در چهل سال گذشته به آن پرداخته شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان همچنین به تهیه و پخش مستند گزارشی چهل خدمت از خبر صدا و سیمای مرکز کردستان اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲۲ قسمت از این مستند که پیشرفت استان را در چهل سال گذشته نشان می‌دهد پخش شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت‌های صدا و سیما با وجود مشکلات وتکیه بر توان داخلی اشاره کرد و گفت:: بیش از ۹۷ درصد جمعیت استان در پوشش دریافت دیجیتالی امواج قرار دارند.

امان اللهی همچنین از بهره برداری از پر قدرت‌ترین ایستگاه تلویزیونی دیجیتال کشور با ۶ هزار وات قدرت ارسال امواج در ایستگاه وزانه بانه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با ۳۰۰ ایستگاهی که در ۴ سال گذشته دیجیتالی شده است اکنون ۳۲۵ ایستگاه در استان کردستان دیجیتالی است.

مدیر کل صدا و سیمای کردستان به رشد قابل ملاحظه کمی و کیفی در حوزه‌های صدا سیما خبر فنی و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تنها یک شبکه تلویزیونی و چند ساعت برنامه رادیو یی در سراسر کشور تولید میشد، اما اکنون ۳۳ شبکه ۲۴ ساعته فقط در حوزه استان‌ها با پخش انواع برنامه‌ها ازخبر گرفته تا مطالبات مردم در سراسر کشور پخش خواهد شد .

وی به اخلاق، دین، آگاهی و امید آفرینی به عنوان ۴ مولفه اصلی در راهبرد تولیدات صدا و سیمای کشور، اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن به دنبال تغییر این چهار مولفه است.

امان اللهی همچنین به نقش و تاثیر رسانه‌ها در پیشرفت استان و منطقه اشاره کرد و افزود: برخی تلاش‌های غیر حرفه‌ای رسانه‌ای و اعمال سلیقه‌های شخصی موجب انحراف در مسیر پیشرفت استان می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان به اختصاص برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای انعکاس مطبوعات استان در صدا و سیما هم اشاره کرد و گفت:: رسانه استانی صدا و سیما آمادگی دارد تا برای انعکاس صدای مردم با رسانه‌های مکتوب و دیجیتال محلی همراهی کند.

امان اللهی با اشاره به وظیفه ذاتی رسانه در خصوص پرورش افکار عمومی و بخشیدن قدرت تحلیل به مردم افزود: سایر رسانه های مکتوب استان که در راستای منافع مردم خدمت میکنند، می توانند با شبکه استانی کردستان تحت عنوان ((برنامه بررسی مطبوعات))همکاری وسوژه های خود را ازاین طریق هم دنبال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه