English

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان:

برنامه رادیویی هه تادوو صدای مردم کردستان است

مدیرکل صداوسیما مرکز کردستان گفت:هه تا دوو (تا ساعت 2) عنوان برنامه ای جذاب، شاد و پر از هیجان است که هر روز از ساعت 13 الی 14 از صدای مرکز کردستان پخش می شود.

برنامه رادیویی هه تادوو صدای مردم کردستان است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ابوالقاسم امان اللهی اظهار داشت:برنامه رادیویی ((هه تادوو ))صدای مردم کردستان است.

وی درگفتگو با خبرنگار موج کردستان افزود:برنامه ((هه تا دوو)) به صورت جنگ و مجله ای و در قالب طنز می باشد که از شنبه تا پنج شنبه به صورت زنده از صدای شبکه استانی کردستان پخش می شود در بررسی های به عمل آمده میزان مخاطب این برنامه 78 درصد و میزان رضایت از آن 98 درصد به دست آمده است. هه تا دوو علاوه بر بیشتر نقاط استان در سایر استانهای همجوار نیز مخاطبان و شنونده­ های خاص خود را دارد به گونه­ ای که در ساعت پخش برنامه (که به صورت زنده و روتین) حجم وسیعی از پیامکها و تماسهای تلفنی امور مخاطبین روابط عمومی درگیر نظرات شنوندگان این برنامه می­شود.

امان اللهی با اشاره جذابیت این برنامه رادیویی افزود: این برنامه دارای آیتم­های متعدد و متنوعی است که از بخشهای مختلفی تشکیل شده که عبارتند از:

آیتم نمایش: دو باکس نمایشی طنز هر روز به صورت زنده اجرا می شود این نمایشها در راستای مشکلات، ضعفها و عملکردهای مردم و مسئولان در استان است.

آیتم دستپخت تهیه کننده: این آیتم را تهیه کننده برنامه شخصاً آماده می کند و عموماً برنامه ها، گزارشها، نمایشها و موسیقی های قدیمی و زیرخاکی است که هم به نوعی خاطره است و هم دوباره ارزش شنیدن را دارد.

آیتم سوز درون(خورپه ی ده رون): آرزوهای شنونده ها برای دیگران است که مشکلات و گرفتاریهایشان رفع و برطرف شود و همچنین بیان خالصانه ترین دعاها برای همه آن کسانی است که نمی شناسیم.

آیتم زنگ انشاء : در این بخش که سه روز در هفته پخش می شود و به صورت ضبطی تولید می شود نمایشی است که یک معلم و سه شاگرد معضل و یا موضوعی اجتماعی را بررسی می کنند و به صورت هشدار و طنز سه دانش آموز انشایشان را برای معلم می خوانند.

آیتم تلنگر (پخ): در این بخش که سه روز در هفته اجرا می شود با هدف فرهنگ سازی و اصلاح بعضی از اعمال و رفتارها سعی دارد هشداری به مخاطب بدهد که در کارهایش دقیق تر شود و جوانب دنیا و آخرت را درنظر بگیرد.

آیتم خبرهای عجیب: در این بخش خبرهای واقعی اما عجیب و غریب که بندرت اتفاق می افتد در برنامه بازخوانی می شود

آیتم من چه ئه یژم و تو چه ئه یژی(من چی می گم تو چی می گی): در این آیتم به مواردی که در آن فرد یا کارمند، مدیر یا مسئولی در مورد کاری جواب سربالا یا بی ربطی به ارباب رجوع می دهد نمایش داده می شود.

مدیرکل صداوسیمامرکز کردستان گفت:مخاطبان می توانند بازپخش برنامه را ساعت 23 و 10 دقیقه مجدد بشنوند.

برنامه رادیویی هه تا دو

شایان ذکراست هیوا بهروش و اسعد اسکندری به صورت هفته ای تهیه کنندگی برنامه را به عهده دارندگویندگان برنامه آرش حسین پناهی، خاطره ارج، لادن کلوندی و سید آزاد پیرخضری هستند. نمایشهای برنامه را بازیگران گروه نمایش از جمله بهزاد فریدونی، زاهد زندی، پریسا قلی پور، آرام بهمنی، جمیله عذیری، عدنان قوامی، سید آزاد پیرخضری، شورش صالحی و اسعد فریدی اجرا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه