English

با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ؛

یادواره شهدای دانش آموز گیلان برگزار شد

یادواره 850 شهید دانش آموز گیلان امروز با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و دانش آموزان در مدرسه شاهد دخترانه فاطمه زهرا (س) رشت برگزار شد.

 یادواره شهدای دانش آموز گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یادواره 850 شهید دانش آموز گیلان امروز با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و دانش آموزان در مدرسه شاهد دخترانه فاطمه زهرا (س) رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم شور، نشاط و آرمان خواهی را از ویژگی های بارز نوجوانان و جوانان دانست و گفت : نوجوانان و جوانان دوران دفاع مقدس نیز با همین ویژگی ها به جبهه های جنگ رفته و درمقابل دشمنان ایستادند.

آیت الله فلاحتی افزود: امروز جوانان و نوجوانان نیز همانند دانش آموزان دوران دفاع مقدس باید پرشور و با روحیه برای کسب علم و مشارکت در توسعه کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و جنگ نرم دشمنان گفت: اگر دشمن ذره ای به خاک میهن تعرض کند بی شک هزاران نوجوان همچون شهید حسین فهمیده آنها را نا امید می کنند و شکست خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز به نقش پراهمیت دانش آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان امروزی نیز با درس گرفتن از شهدا ادامه دهنده راه آنان هستند.

آقای جهان آرای افزود: دانش آموزان ضمن ایفای نقش علمی خود لازم است به لحاظ تهذیب نفس نیز تقویت شوند.

در ادامه از خانواده 15 شهید دفاع مقدس و همچنین شهیدان مدافع حرم  قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه