English

با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ؛

جشن عاطفه ها در مدارس گیلان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مراسم نمادین جشن عاطفه ها گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها عطر خوش مهربانی و دلدادگی در جامعه فراگیر می شود.

 جشن عاطفه ها در مدارس گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در مراسم نمادین جشن عاطفه ها که در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه (س) برگزار شد، با تقدیر از برگزار کنندگان این آیین گفت: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم با اهدای کالاهای مورد نیاز رزمندگان خالق حماسه های ماندگاری شدند.

وی خطاب به دانش آموزان  با تأکید بر لزوم احترام به مربیان، معلمان و والدین گفت: احترام به بزرگترها  و گسترش فرهنگ نوعدوستی باید از دوران کودکی در دانش آموزان نهادینه شود.

 آیت الله فلاحتی افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید با هیبت و حیا و وقار بزرگ شوند تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

مهربانی و محبت ناهنجاریها را در جامعه کاهش می دهد

امام جمعه رشت با بیان اینکه مهربانی و محبت ناهنجاری ها را در جامعه کاهش می دهد گفت: دانش آموزان باید سرشار از مهر و دانش و علم باشند تا بتوانند انسانهای مفیدی برای جامعه باشند

جشن عاطفه ها+ در مدارس گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: تقسیم عاطفه ها کمک میکند تا همه دانش آموزان از شرایط مناسب تحصیلی برخوردار شوند

مدیرکل آموزش و پرورش هم در این آیین انسان دوستانه گفت: دانش آموزان نقش بی بدیلی در فرهنگ سازی کمک به نیازمندان و جلو دار این کارِ خیر هستند.

جهان آرای  افزود: برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری فرصت مغتنمی است که ما می توانیم در جهت کاهش فاصله  مناطق برخوردار و نیمه برخوردار گام برداریم.

وی در پایان گفت: کمک های دانش آموزان و فرهنگیان در اولین فرصت به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

توزیع بسته های حمایتی به ارزش 300 هزار تومان در بین دانش آموزان

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان نیز در مراسم جشن عاطفه ها با اشاره به توزیع بسته های حمایتی به ارزش 300 هزار تومان در بین دانش آموزان زیر پوشش، خاطرنشان کرد: تاکنون بسته هایی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بین بیش از 8 هزار دانش آموز زیر پوشش توزیع شده است.    

در مرحله دوم جشن عاطفه ها 350 هزار پاکت هدیه بین دانش آموزان استان گیلان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه