English

رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد:

واگذاری مجتمع‌های بزرگ کشاورزی کرمانشاه به سرمایه‌گذار خصوصی

شهبازی گفت: در حال حاضر مجتمع‌های بزرگ کشاورزی شامل 13 مجتمع گلخانه‌ای و 4 مجتمع دام‌پروری قابل‌واگذاری در استان وجود دارد که در انتظار بخش خصوصی برای انجام سرمایه‌گذاری مطمئن هستند.

واگذاری مجتمع‌های بزرگ کشاورزی کرمانشاه به سرمایه‌گذار خصوصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: در استان مجتمع‌های بزرگ کشاورزی شامل چهار مجتمع دام‌پروری و 13 مجتمع گلخانه‌ای و همچنین یک مهمانسرا آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه پروژه‌های بزرگ کشاورزی خوبی را تاکنون به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم که امروزه در حال فعالیت و یا در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: ازجمله طرح‌های واگذارشده شامل شرکت شیر و دام بنیاد 3000 رأسی گاو شیری در ماهیدشت، مجتمع گلخانه‌ای محصولات خارج از فصل 56 هکتاری در اسلام آبادغرب، مجتمع گلخانه‌ای خارج از فصل سرپل ذهاب در سطح 27 هکتار و گلخانه محصولات خارج از فصل در سطح 42 هکتار در حیدرآباد هرسین و مجتمع پرورش دام سبک نژادهای پربازده شرکت کوثر در بخش دینور شهرستان صحنه به ظرفیت 10 هزار رأس بوده که اشتغال‌زایی خوبی نیز برای استان در پی‌دارند.

خسرو شهبازی با اشاره به وضعیت واگذاری پروژه‌های بخش کشاورزی گفت: در استان فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد که با سرمایه‌گذاری در این بخش سرمایه‌داران می‌توانند ضمن سرمایه‌گذاری، زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم آورند.

شهبازی بابیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی حمایت‌های خوبی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های بزرگ کشاورزی همچون گلخانه‌ای و دام‌پروری دارد خاطرنشان کرد: طرح‌های قابل‌واگذاری از مشوق‌های بیشتری برخوردار بوده و برخی از پروژه‌ها به‌منظور تسهیل در اجرا توسط سرمایه‌گذاران، از زیرساخت‌هایی برخوردار شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه