English

ساخت ۴۰ مدرسه با مشارکت صنایع بزرگ/دستگاه های دولتی باید پروژه های قابل واگذاری را طی یک هفته در رسانه ها اعلام کنند

استاندار هرمزگان گفت: تمامی دستگاه ها باید از طریق رسانه ها پروژه های و مشوق های در نظر گرفته شده برای واگذاری به بخش خصوصی را معرفی و باید به سرعت و طی یک هفته آینده، سهم هرکدام از دستگاه ها از پروژه های قابل واگذاری را مشخص و اعلام کنند .

ساخت 40 مدرسه با مشارکت صنایع بزرگ/دستگاه های دولتی باید پروژه های قابل واگذاری را طی یک هفته در رسانه ها اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با بیان اینکه واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی و مردم یکی از رویکردهای جدی دولت است، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان هرمزگان باید در این خصوص جدیت عمل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید از طریق رسانه ها پروژه های خود و همچنین مشوق های در نظر گرفته شده برای واگذاری آنها را معرفی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: معاونت عمرانی استانداری هرمزگان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید به سرعت و طی یک هفته آینده، سهم هرکدام از دستگاه ها از پروژه های قابل واگذاری را مشخص و اعلام کنند و پس از آن دستگاه ها باید به طور جدی پیگیر واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی باشند.

همتی تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی استان می خواهم تا با حساسیت ویژه ای اجرای این مصوبه مهم برای واگذاری پروژه ها را تحت نظارت قرار دهند و دستگاه های کم کار در این خصوص باید پاسخگو بوده و به تخلفات اداریط معرفی شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن تنظیم بودجه سال آینده کشور، بیان داشت: دستگاه های استان باید از هم اکنون طرح ها و پروژه های مد نظر خود را اعلام کنند تا در تنظیم بودجه لحاظ شوند.

استاندار هرمزگان خواستار نقش آفرینی بیشتر بنگاه های اقتصادی هرمزگان در عرصه ایفای مسئولیت های اجتماعی شد و اظهار داشت: در این راستا و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه ای برای احداث 40 مدرسه با مشارکت صنایع بزرگ و بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان تنظیم و توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آنها ابلاغ شود تا این مدارس با کمک این بنگاه ها در هرمزگان ساخته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه