English

مدیرکل زندان های استان کردستان :

برگزاری ۶۴۸۸ نفر ساعت آموزش برای پرسنل یگان حفاظت زندان های کردستان

مدیرکل زندان های استان کردستان گفت:در 6 ماهه اول سال جاری در راستای ارتقای شغلی پرسنل یگان حفاظت زندان های کردستان 6488 نفر ساعت آموزش برگزار شد.

برگزاری 6488 نفر ساعت آموزش برای پرسنل یگان حفاظت زندان های کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛ اسحاق ابراهیمی از برگزاری 6488 نفر ساعت آموزش برای پرسنل یگان حفاظت زندان های کردستان خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه های سالیانه تیر اندازی کارکنان یگان حفاظت، ابلاغی از فرماندهی یگان حفاظت زندانهای کشور و مطابق با سیاستهای آموزشی کارکنان اداره کل زندانها ، طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های بعمل آمده ، تیراندازی سالیانه کارکنان یگان حفاظت زندانهای کردستان در محل میدان تیر اردوگاه شهید کاظمی سپاه سنندج برگزار گردید.

مدیرکل زندان های استان کردستان در این خصوص گفت: اقدامات تامینی و حفاظتی نسبت به اقدامات اصلاحی و تربیتی در اولویت قرار داشته و در این راستا لازم است تا کارکنان یگان حفاظت که متولی اصلی ارتقاء سطح امنیت زندانها می باشند، آموزش های لازم در حوزه های مختلف را به طور مستمر فراگیرند.

ابراهیمی تعداد نفرات شرکت کننده در تیراندازی سالیانه پرسنل یگان حفاظت مراکز اصلاحی و تربیتی استان را 204 نفر اعلام نمود و در این خصوص اظهار داشت: در این طرح تعداد 123 نفر پرسنل کادر و 81 نفر نیز از پرسنل وظیفه زندانهای تابعه شرکت نمودند.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری 6488 نفر ساعت آموزش برای پرسنل یگان حفاظت زندانهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و در این باره اظهار داشت: در 6 ماهه اول سال جاری اداره کل زندانهای کردستان در راستای ارتقای شغلی و افزایش مهارت جهت بهبود و ارتقای عملکرد نیروهای یگان حفاظت، اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی با عناوین مختلف از جمله «گزارش نویسی انتظامی و قضائی، سلاح شناسی کاربردی در امور زندان، آشنایی با نهج البلاغه برای اصلاح و تربیت زندانیان و ... » به میزان 6488 نفر ساعت نموده است.

مدیر کل زندان های استان کردستان همچنین توجه به مسائل امنیتی در زندانها را پیش نیاز ورود به برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست و بیان نمود: چنانچه امنیت و آرامش کامل بر زندانها و مراکز اصلاحی و تربیتی حاکم نباشد نمی توان انتظار داشت سایر برنامه های اصلاحی و تربیتی موثر واقع شده و زمینه بازاجتماعی نمودن مددجویان به نحو شایسته صورت گیرد.

ابراهیمی عضو شورای قضائی استان در پایان سخنان خود با اشاره به دشواری های شغل زندانبانی تاکید نمود: از آنجائیکه رسالت سازمان زندانها در مسیر کمک به توسعه امنیت و سلامت اجتماعی می باشد لذا کارکنان این مراکز با درک صحیح از اهمیت وجایگاه شغلی خود، دشواری ها را کنار زده و با روحیه ای جهادی در مسیر دست یابی به رسالت سازمانی خود گام بر می دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه