English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خبر داد:

آغاز به کار سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی خضری  بیان داشت:  توزیع حواله لاستیک به رانندگان از طریق سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان آغاز به کار  کرد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط موجود بازار و درخواست رانندگان مبنی بر نظارت جدی بر توزیع لاستیک، این امر با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و به وسیله انجمن های صنفی انجام می شود.

خضری  با اشاره به تاکیدات ویژه سازمان مبنی بر تشدید نظارت ها بر توزیع لاستیک، ادامه داد: در فاز اول توزیع لاستیک بر اساس ثبت نام حضوری در سامانه نرم افزاری توزیع لاستیک انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: در فاز دوم ثبت نام خرید لاستیک به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام خواهد شد.

وی گفت: با ثبت مشخصات لازم (ناوگان و مالک) متناسب با عرضه و نیاز واقعی رانندگان، لاستیک به متقاضیان تحویل می شود.

خضری با بیان اینکه این سامانه به آدرس www.tire.rmto.ir  در اختیار انجمن های صنفی قرار گرفته است، افزود: با این سامانه امکان رصد کامل اطلاعات ناوگان و راننده وجود دارد و بسته به میزان کارکرد ناوگان می توان اولویت های تخصیص را تعیین کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران وحمایت همه جانبه مردم از برهه حساس کنونی با سربلندی عبور خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه