English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد

شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان / اصلاح ۱۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از شناسایی 109 نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان واصلاح 13 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان خبر داد.

شناسایی 109 نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان / اصلاح 13 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی خضری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 109 نقطه حادثه‌خیز در جاده های استان اصفهان شناسایی شده که اصلاح و ساماندهی 67 نقطه از آن در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: از 67 نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان 13 نقطه در اولویت  قرار گرفته که با اعتبار 53 میلیارد ریال عملیات اصلاح آن در استان آغاز شده است.

خضری بیان داشت: همزمان با هفته دولت 60 پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر 1000 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی گفت: استان اصفهان با داشتن 12 هزار کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی جزء شریان‌های مواصلاتی کشور می باشد.

خضری ادامه داد: استان اصفهان با توجه به موقعیت خوبی که در حمل و نقل داراست رتبه اول حمل و نقل  جاده‌ای و رتبه دوم جابجایی مسافر را در کشور دارد.

وی افزود: استان اصفهان در سال 96 با 48 میلیون تن جابه‌جایی کالا رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: 34 دوربین نظارتی و 105 دوربین ثبت تخلف با نظارت تصویری کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نصب شده است.

نقاط حادثه خیز اصفهان

خضری گفت: در سال گذشته در استان اصفهان 268 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی و در 5 ماهه نخست سال جاری 143 میلیون تردد توسط دوربین‌های تردد شمار ثبت گردیده است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان 58 هزار راننده فعال در حمل و نقل کالا و مسافر و 35 هزار ناوگان فعال در حمل و نقل کالا و بار و 9 هزار و 500 ناوگان فعال در حمل و نقل مسافر مشغول به فعالیت هستند.

خضری اظهار داشت: براساس آمار پزشکی قانونی در 4 ماهه نخست سال 96  تصادفات منجر به فوت 204 نفر و8 هزار و 505 نفر مصدوم شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در پایان گفت: در4 ماهه نخست امسال  211 نفر فوتی  داشتیم که نسبت به سال گذشته افزایش 3.4 درصدی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه