English

تشییع پیکر آسمانی دو شهید نیروی انتظامی هرمزگان/ تلاش برای دستگیری اشرار ادامه دارد

پیکر مطهر دو شهید نیروی انتظامی هرمزگان بر دوش مردم شهید پرور بندرعباس تشییع شد.

تشییع پیکر آسمانی دو شهید نیروی انتظامی هرمزگان/ تلاش برای دستگیری اشرار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  پیکر مطهر دو شهید نیروی انتظامی هرمزگان، که در عملیات درگیری با اشرار در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند ر دوش مردم شهید پرور بندرعباس تشییع شد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم به خبرنگار موج گفت: شامگاه شنبه هفدهم شهریور ماه گشت انتظامی پاسگاه سرنی میناب به یک دستگاه وانت مشکوک شد.

وی اشاره کرد: پس از تعقیب و گریز در حوالی یک روستا وانت مذکور متوقف شد و پیش از پیاده شدن افسر گشت، سرنشینان وانت سواری با سلاح گرم به سمت مأموران شلیک می کنند که دو تن از ماموران نیروی انتظامی به نام های ستوان سوم «خلیل محمودی» و استوار دوم «احمد جزینی» به درجه ی رفیع شهادت نایل شدند.

«عزیزالله ملکی» با بیان اینکه این رسیدگب به این موضوع در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و دو تیم ویژه قرار دارد تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی تا دستگیری این اشرار لحظه ای از تلاش دست نخواهند کشید و در اسرع وقت این افراد به دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد. 

فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: نیروی انتظامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و ما  به خود می بالیم که در چنین سازمانی خدمت می کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت سربازان مجروح شده در این درگیری، عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت دو سرباز وظیفه مطلوب و خطر رفع شده است و به زودی با انجام عمل جراحی سلامتی کامل خود را باز خواهند یافت.

به گزارش موج، پیکر شهیدان ستوان سوم خلیل محمودی و استوار دوم احمد جزینی پس از تشییع به زادگاهشان  منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است که شهید محمودی 38 ساله اهل استان فارس و شهید محمودی 28 ساله و اهل استان کرمان بودند که در یک درگیری مسلحانه با اشرار در نزدیکی پاسگاه جعفر آباد روستای سرنی شامگاه شنبه ۱۷ شهریور  به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پاسگاه سرنی روستای جعفرآباد در 60 کیلومتری میناب قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه