English

کشف یک‌هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بندرلنگه

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از سوداگران مرگ و کشف محموله موادمخدر در سواحل شهرستان بندرلنگه خبر داد.

کشف یک‌هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر  در بندرلنگه

به گزارش خبرنگار موج از بندرلنگه، «علی اصغر خرم‌روی» از کشف محموله موادمخدر و انهدام یک باند بزرگ از سوداگران مرگ در استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات‌ اطلاعاتی یک باند از سوداگران‌ مرگ که به صورت کلان اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر می‌کردند شناسایی و منهدم شد.

فرمانده‌ مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: با اقدام به موقع مرزبانان هرمزگان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه و با همکاری نیروری انتظامی بندرلنگه محموله مواد مخدر در یکی از منازل روستای بندرمعلم شهرستان بندرلنگه شناسایی و توقیف شد.

خرم‌روی بیان کرد: مرزبانان استان در این عملیات، موفق به توقیف یک دستگاه خودروی زانتیا، دستگیری دو نفر سوداگر‌مرگ و کشف یک‌هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

به گفته وی، این محموله قرار بود به وسیله خودروهای تندرو به استان‌های مرکزی کشور انتقال داده شود که سوداگران‌ مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی