English

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد:

خبرنگاران در هفته دولت صاحب خانه می شوند/ سازمان گردشگری توسط شهرداری شیراز ایجاد می شود

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه "خانه خبرنگار" در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید گفت: شهرداری شیراز در خصوص ایجاد تسهیلاتی برای اهالی رسانه؛ فرهنگسرای فطرس که در ابتدای بلوار چمران قرار دارد را تجهیز کرده تا به خانه خبرنگار تبدیل شود و قرار است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

خبرنگاران در هفته دولت صاحب خانه می شوند/ سازمان گردشگری توسط شهرداری شیراز ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، ابراهیم گشتاسبی راد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "خانه خبرنگار" در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید گفت: شهرداری شیراز در خصوص ایجاد تسهیلاتی برای اهالی رسانه؛ فرهنگسرای فطرس که در ابتدای بلوار چمران قرار دارد را تجهیز کرده تا به "خانه خبرنگار" تبدیل شود و قرار است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی در خصوص فعالیت های اجتماعی شهرداری شیراز بیان داشت: ما باید یک شاخصه هایی داشته باشیم و بدانیم که در کدام محله چه فسادی و به چه میزانی وجود دارد تا بتوانیم اطلس آسیب های اجتماعی را در موضوعات مختلف از جمله کودکان کار، خشونت، افسردگی، فساد اخلاقی  و اعتیاد تدوین نماییم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه برای ارزیابی عملکرد فعالان عرصه آسیب های اجتماعی نیاز به شاخص داریم؛ گفت: نباید بگذاریم شهر شیراز به عنوان سیاه چاله ای برای ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی و سیل مهاجرت در افکار عمومی نقش ببندد.

گشتاسبی راد همچنین به فعالیت های شاخص در فرهنگسراها اشاره کرد و افزود: فرهنگسراها علیرغم اینکه در اذهان عمومی مطرح شده و دهان به دهان منتشر می شود؛ فعالیت های متنوعی انجام می دهند که همین فعالیت ها در مناطق کم برخوردار شهری به صورت کارهای مولد به اجرا در می آید که البته می توان اذعان کرد که فرهنگسراها همچنان از زیرساخت های مناسب بی بهره اند.

این مدیر فرهنگی شهری ادامه داد: متأسفانه در خصوص بودجه فرهنگسراها تا کنون هیچ کاری انجام نشده زیرا  همان مبلغی که از فرهنگسراهای مناطق کم برخوردار دریافت می شود، از فرهنگسراهای مناطق برخوردار هم گرفته می شود که با توجه به هزینه های بالا و اعتبار ناچیز؛ فرهنگسراهای مناطق کمتر برخوردار دچار آسیب جدی شده اند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز در پایان از ایجاد سازمان گردشگری توسط شهرداری شیراز خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه