English

در گفت و گوی اختصاصی با موج مطرح شد؛

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر انتخاب شهردار رشت با ارجحیت بومی بودن/شهردار آینده رشت با رانت و باند کار نکند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری موج بر انتخاب شهردار رشت با ارجحیت بومی بودن توسط اعضای شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: این امر به معنی نفی غیر بومی بودن شهردار آینده رشت نیست.

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر انتخاب شهردار رشت با ارجحیت بومی بودن/شهردار آینده رشت با رانت و باند کار نکند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با مدیران رسانه به مناسبت روز خبرنگار در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری موج در این استان با تاکید بر انتخاب مدیر شهرداری رشت با ارجحیت بومی بودن توسط اعضای شورای اسلامی اظهار داشت: این امر به معنی نفی غیر بومی بودن شهردار آینده رشت نیست.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه اعضای شورا باید کسی را شهردار کنند که روحیه جهادی و تلاش مجدانه برای تحقق اهداف استانی داشته باشد افزود: شهردار آینده رشت مومن باشد البته هم مومن دینی و اعتقادی و مومن به کار باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه شهردار آینده رشت با رانت و باند کار نکند ادامه داد: شهردار باید در برنامه ریزی های خود به فکر تعالی استان نیز باشد.

تاکید بر تلاش مجدانه شهردار آینده رشت در زمینه محیط زیست

وی با بیان اینکه شهردار منتخب رشت باید برای حل مشکلات محیط زیست تلاش مجدانه کند ادامه داد: شهردار آینده رشت به فکر نیروهای زیردستی به ویژه کارگران و زحمتکشان نارنجی پوش که شبانه روز در خیابان ها و کوچه ها تلاش می کنند تا محیط را برای مردم زیبا کنند، باشد.

آیت الله فلاحتی در مورد سایر ویژگی های یک شهردار منتخب و انقلابی افزود: مدیر آینده شهر باید شب و روز نشناسد و برای مردم کار کند و در این راستا ارجحیت با بومی بودن باشد تا دردهای مردم شهر، منطقه و استان را بیشتر بشناسد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر شهردار آینده را با چنین ویژگی هایی انتخاب کنند، ادامه داد: چنین افرادی در استان زیاد هستند و فقط باید دیده شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پاسخ به این پرسش که ایا شهردار آینده رشت می تواند یک خانم باشد یا خیر اظهار کرد: شهردار آینده رشت چه زن چه مرد ویژگی های برشمرده شده را داشته باشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه