English

رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرآستارا خبر داد:

راه اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در آستارا/بیش از ٣٠٠٠ نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی بندر آستارا

رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرآستارا از راه اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در ماههای آتی در این شهرستان خبر داد و افزود: تسریع و تسهیل در فرایند امور و روانسازی و دردسترس بودن خدمات از اهداف ایجاد کارگزاری های رسمی با بهره از ظرفیت بخش خصوصی می باشد.

راه اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در آستارا/بیش از ٣٠٠٠ نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی بندر آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرقوام موسوی رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرآستارا با اعلام این خبر افزود: درحال حاضر ١٢٧٩٣ نفر بیمه شده اصلی و ٣٠٣٦ مستمری بگیر تحت پوشش می باشند که با احتساب افراد تبعی حدود ٣٠ هزار نفر از جمعیت شهرستان را دربرمی گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: تعداد ١٧٤٦ نفر بازنشسته، ١٠٣٧ نفر بازمانده و ٢٥٣ نفر ازکارافتاده، مستمری بگیران استان را تشکیل میدهند.  

رئیس تامین اجتماعی شعبه بندر آستارا با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: تعداد بازنشستگان ١٤ درصد و میزان بازماندگان ٨ درصد طی سال ٩٦ افزایش داشته است.

پرداخت بیش ازیک میلیارد ریال غرامت دستمزد در دوماهه اول سال ٩٧

موسوی با بیان اینکه درسال ٩٦ بیش از ٣٥٠٠٠ جلد دفترچه درمانی صادر، تجدید و تمدید گردیده است از پرداخت بیش ازیک میلیارد ریال غرامت دستمزد در دوماهه اول سال ٩٧ به بیمه شدگان و پرداخت بیش از ٦٢ میلیارد ریال بازنشستگی در همین مدت خبر داد.

وی اذعان کرد: لغایت اردیبهشت سالجاری افزون بر ٣٨ میلیارد ریال مستمری های بازماندگان و ازکارافتادگان پرداخت شده است.

موسوی  از راه اندازی کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در ماههای آتی در این شهرستان خبر داد و افزود: تسریع و تسهیل در فرایند امور و روانسازی و دردسترس بودن خدمات از اهداف ایجاد کارگزاری های رسمی با بهره از ظرفیت بخش خصوصی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه