English

پیگیری خبرگزاری موج نتیجه داد؛

ورود مجمع نمایندگان لرستان به موضوع هتک حرمت جودوکار لرستانی تیم ملی

در پی درخواست خبرگزاری موج از مجمع نمایندگان لرستان مبنی بر پیگیری موضوع هتک حرمت بانوی لرستانی تیم ملی جودو، رئیس این مجمع، از پیگیری جدی حادثه توسط نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ورود مجمع نمایندگان لرستان به موضوع هتک حرمت جودوکار لرستانی تیم ملی

پس از انتشار خبر خبرگزاری موج مبنی بر هتک حرمت فاطمه رشیدی «بانوی لرستانی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران» توسط دبیر این فدراسیون، محمد خدابخشی رئیس مجمع نمایندگان لرستان، از پیگیری جدی موضوع توسط نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جزئیات حادثه را در اینجا بخوانید

رئیس مجمع نمایندگان لرستان پس از اطلاع از موضوع، در ارتباط با خبرنگار خبرگزاری موج خواست تا مقدمات گفت‌و‌گو با فاطمه رشیدی فراهم شود که در این راستا اقدامات لازم به عمل آمد. لذا پس از کسب اطلاعات تکمیلی اعلام کرد که موضوع برخورد نامتعارف دبیر فدراسیون جودو با این بانوی ورزشکار لرستانی در دستور کار مجمع نمایندگان لرستان قرار گرفته و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

با عامل این ناهنجاری، برخورد قانونی خواهد شد

محمد خدابخشی، گفت: اعلام نظر رسمی مجمع نمایندگان پس از مذاکره با نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد شد اما این اطمینان را به افکار عمومی می‌دهم که با عامل این ناهنجاری برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه