English

در گفت‌و‌گو با موج مطرح شد؛

جزئیات جدید از ضرب و شتم مدیر مدرسه بعثت رومشکان

مدیر مضروب مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشکان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، از جزئیات حادثه و عدم پیگیری موضوع از سوی مسوولین پرده برداشت.

جزئیات جدید از ضرب و شتم مدیر مدرسه بعثت رومشکان

پرویز بازوند مدیر مدرسه راهنمایی بعثت روستای کهریز رومشکان که 14 روز پیش از سوی پدر یکی از دانش‌آموزان این مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفت، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: پایان اردیبهشت ماه 97، چند تن از دانش‌آموزان اقدام به شکستن شیشه‌های مدرسه کردند. اینجانب نیز حسب وظیفه قانونی از والدین آنان خواستم تا نسبت به تامین شیشه جایگزین اقدام کنند.

مدرسه بعثت کهریز رومشکان

وی، ادامه داد: روز 3 خرداد 97 و در جریان برگزاری امتحانات پایان دوره دانش‌آموزان بودیم که «ح.ز» پدر دانش‌آموز «ا.ز» که کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر است با عصبانیت وارد مدرسه شد و ضمن برهم زدن فضای امتحان، اقدام به ضرب و شتم من کرد.

این معلم آموزش و پرورش لرستان، افزود: هم اکنون از ناحیه چشم، ابرو، گوش چپ و پهلوی راست دچار عارضه و از نظر روحی، روانی و شخصیتی آزرده شده‌ام که مراتب به عرض مقام انتظامی و قضایی رسیده است.

تا این لحظه، اقدام موثری صورت نگرفته است

بازوند، در پاسخ به این پرسش که آیا فرد ضارب مورد پیگرد قرار گرفته است، تاکید کرد: متاسفانه علیرغم پیگیری‌های انجام شده، هنوز هیچ اقدام قانونی موثری صورت نگرفته و «ح.ز» به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد. لذا امیدوارم رئیس کل دادگستری لرستان به موضوع ورود کرده و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر کند.

حادثه مدرسه بعثت کهریز رومشکان

مدیرکل آموزش و پرورش و مقامات قضایی به موضوع ورود کنند

مدیر مضروب مدرسه بعثت روستای کهریز شهر رومشکان، در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه خواسته شما از مسوولان استانی و شهرستانی چیست، گفت: از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسوولان قضایی می‌خواهم تا به موضوع ورود کرده و حقوق از دست رفته اینجانب را استیفا نمایند چرا که این حادثه و اتفاق، هتک حرمت یک فرد نیست بلکه هتک شان و مقام معلم و آموزگاران است.

خبرگزاری موج از رئیس کل دادگستری لرستان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت و رومشکان و مدیرکل آموزش و پرورش استان می‌خواهد تا ضمن ورود به این حادثه، ضمن برخورد با متخلف، از وقوع حوادث و اتفاقات مشابه جلوگیری کنند.

گفتنی است کهریز گیژیان، روستایی از توابع شهر رومشکان شهرستان کوهدشت در استان لرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه