English

تغییر ساعت اداری خوزستان از ۱۹ خرداد تا نیمه شهریور سال جاری/ روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰

استاندار خوزستان ساعت اداری استن را از تاریخ 19 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات پیک مصرف تغییر داد.

 تغییر ساعت اداری خوزستان از 19 خرداد تا نیمه شهریور سال جاری/ روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 12:30

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  غلامرضا شریعتی  ساعت اداری  این استان را از تاریخ 19  خرداد ماه تا 15 شهریور ماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات پیک مصرف تغییر داد.

شریعتی در متن این بخشنامه عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان عزیز، بدینوسیله  از تاریخ 97/3/19 لغایت 97/6/15 ساعت اداری خوزستان از روزهای شنبه لغایت چهارشنبه 6:30 الی 12:30 تغییر است.

وی گفت: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی به روال سابق خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند پس از پایان ساعت کاری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی برق با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است؛ مقرر شد شرکت های توزیع نیروی برق استان و اهواز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی فوق الذکر، گروه هایی را تشکیل دهند و نتیجه را هر 15 روز به شخص استاندار خوزستان تحویل دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه