English

امام جمعه شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

برای فتح خرمشهرهای پیش رو، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه لازم است

امام جمعه شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری موج، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ما خرمشهرها در پیش داریم، تأکید کرد: برای فتح خرمشهرهای پیش رو، فقط یک راه وجود دارد و آن، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

برای فتح خرمشهرهای پیش رو، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه لازم است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ما خرمشهرها در پیش داریم، تأکید کرد: برای فتح خرمشهرهای پیش رو، فقط یک راه وجود دارد و آن، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و مابقی راه ها، تفسیر همین ولایت‌پذیری است.

آیت الله لطف‌الله دژکام اظهار داشت: ادامه راه انقلاب تا رسیدن به آرمان ظهور که آخرین خواستگاه این انقلاب است؛ نیاز به ایستادگی و مقاومت‌هایی دارد که در بعضی مواضع ممکن است حتی از بسیاری از کارهایی که در خرمشهر انجام شد، بزرگ‌تر باشد.

وی با بیان اینکه اولین هدف در حال حاضر قدس است و می‌رویم تا آزادی قدس؛ تصریح کرد: ما باید برای فتح قدس شریف، خود را آماده کنیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، برای رسیدن به این هدف مقدس، مسلماً دشمن هم بیکار نمی‌نشیند و مقاومت‌هایی دارد، اما اراده پولادین ملت ایران و منتظران امام زمان(عج)، که در قرآن هم از آنان به عنوان صاحبان اراده قوی یاد شده، همهی مشکلات را از بین خواهد برد و ان‌شاءالله پیروزی از آن ماست.

دژکام به هدف غایی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تأکید کرد: تشکیل حکومت جهانی مهدوی هدف غایی این انقلاب است و ان شاءالله همه جهان، با حضور حضرتش به زیر پرچم امام عصر (ارواحنا له فداه) خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه