English

محمدپور خبرداد؛

کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در آبادان

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان از کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در آبادان خبرداد و گفت: وضعیت اشتغال و کسب و کار در آبادان با تلاش مدیریت استان و دستگاه های مربوطه رو به بهبود است اما با وجود این مسئله به شرایط مطلوب نرسیده است.

کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدنور محمدپور در جلسه شورای اشتغال آبادان گفت: نرخ بیکاری آبادان در سال 90 در حدود 24درصد بود که این آمار در سرشماری سال 1395 به 14.3درصد رسیده است.

او اظهار کرد: نرخ مشارکت اقتصادی در آبادان نیز به 34.6درصد رسیده است که بیانگر افزایش فعالیت اقتصادی در این شهرستان است و نکته جالب اینکه بیشتر این فعالیت‌ها توسط زنان محقق شده است.

وی به اجرای طرح‌های ملی فراگیر و روستایی در استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: هفت درصد طرح‌های مصوب استان خوزستان با 148 میلیارد ریال متعلق به آبادان است.

محمدپور در ادامه با اشاره به ایجاد اشتغال برای 10 هزار و 153 نفر در استان خوزستان، با اعتبار 990 میلیارد تومان، اظهار کرد: در طرح اشتغال روستایی هزار و 85 طرح با اعتبار 450 میلیارد تومان برای اشتغال 4 هزار و 921 نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کار خوزستان در پایان افزود: در اشتغال فراگیر نیز تسهیلاتی با اعتبار 543 میلیارد تومان وبرای اشتغال 5 هزار و 222 نفر در خوزستان پرداخت شده است.

در این جلسه تعدادی از دهیاران بخش مرکزی و بخش اروندکنار مشکلات خود مطرح کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه