English

مشاور توسعه و کسب و کار پیام رسان بله در گفتگو با خبرگزاری موج:

نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار کاربر از پیام رسان بله استفاده می کنند

مشاور کسب و توسعه پیام رسان بله گفت: شرکت elenoon از سه سال پیش فعالیت خود را در حوزه الکترونیک و اینترنت با اختصاص یک سرویس ایمیل شروع کرد.

نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار کاربر از پیام رسان بله استفاده می کنند

سهیل تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، بیان داشت: در این سرویس شماره تلفن کاربر به عنوان آدرس ایمیل وی تلقی می شد که بالغ بر 100 هزار کاربر که شامل افراد عادی و شاغلین در سازمان ها بودند را داشت.

وی گفت: پس از ظهور پیام رسان ها و مهاجرت مردم به سمت این برنامه ها، سیاست های کلی این شرکت با رفتار سنجی مخاطبان به این سمت هدایت شد.

مشاور کسب و توسعه پیام رسان بله، با توجه به هوش بالای مخاطبان و بالا رفتن سلایق آنها به خاطر دسترسی به اطلاعات فراوان از طریق اینترنت، داشتن نوآوری در محصولات را عامل موفقیت در این عرصه دانست و افزود: ارائه خدمات بانکی در این پیام رسان عامل مهم تمایز آن از دیگر پیام رسان ها می باشد که باعث گردیده تعداد افراد فعال در این پیام رسان از دیگر پیام رسان های مشابه داخلی بیشتر باشد.

سهیل تقوی اشاره کرد: برای ارائه خدمت جابجایی وجه به مخاطبان با 16 بانک مختلف در ارتباط هستیم و می توان پیش بینی کرد که در صورت افزایش میزان کاربران به 10 میلیون نفر در روند خدمت رسانی با مشکلی مواجه نشویم.

وی افزود: امنیت این پیام رسان از دغدغه های اصلی صاحبان اصلی این شرکت می باشد و تلاش شده که نه داده ها و نه حریم خصوصی افراد خدشه دار نگردد. تمامی پیام ها دارای چند لایه رمز هستند و امنیت این پیام رسان تأمین است.

مدیر پیام رسان بله 2

مشاور کسب و توسعه پیام رسان بله درباره امنیت این پیام‌رسان گفت: باید طوری کار شود که نه داده‌ها و نه حریم خصوصی خدشه دار شود، پیام‌رسان بله در سطح نرم افزار بانکی است و برای این کار از بانک مرکزی و نهاد ریاست جمهوری تایید گرفتیم. تمامی پیامها دارای چند لایه رمزی هستند و امنیت این پیام رسان تامین است.

امکان ادغام پیام رسان ها با هم محال به نظر می رسد اما در گردونه رقابت برخی از آنها قطعا حذف خواهند شد.

سهیل تقوی به گردش مالی خوب این پیام رسان اشاره کرد و گفت: گردش مالی این شرکت در سال ۹۶، هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و گردش مالی روزانه این شرکت ۱۵ میلیارد تومان است.

وی در همین راستا ادامه داد: به منظور امنیت داده های کاربران سرورهای بله در ایران هستند و دو دیتا سنتر برای این وجود دارد. تا به حال مشکلی در حوزه امنیت اخلاقی، هرزه نگاری و افزایش خشونت نداشته ایم اما درآینده با سیستم های نوین نظارتی محتوا رصد می‌شود.

مشاور کسب و توسعه پیام رسان بله در پایان گفت: پیام رسان تلگرام فعلا تحت سیستم بلاک چین نیست و در صورت فراهم شدن این سیستم در ایران این ارز نیز در ایران نیز فروش می‌رفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه