English

در بیستمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز؛

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و نوسازی مدارس هرمزگان/۵۰ درصد مدارس هرمزگان خیر ساز است

استاندار هرمزگان گفت: امسال ۴۰ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی مدارس، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز و ۷۰ میلیارد تومان در حوزه آموزش به اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و نوسازی مدارس هرمزگان/50 درصد مدارس هرمزگان خیر ساز است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در بیستمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک سوم مدارس استان تخریبی است، گفت: ۴ هزار کلاس درس در استان هرمزگان نا ایمن هستند و برای نوسازی مدارس تخریبی استان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوید احمدی افزود: خیران مدرسه ساز پارسال ۴۹ طرح با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار را تعهد کردند که ۷۰ درصد آن محقق شد.

وی گفت: پارسال ۵۰ درصد مدارس استان با کمک خیران ساخته و نوسازی شد.

احمدی گفت: با تامین اعتبار سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیرساز و ۲۰ میلیارد تومان هم برای استانداردسازی مدارس تخریبی اختصاص یافته است.

23 میلیارد تومان تعهد خیران مدرسه ساز در 97

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز هرمزگان گفت: از سال ۷۸ تاکنون که مجمع خیران مدرسه ساز استان تشکیل شده ۲۲۳ مدرسه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان از این طریق ساخته شده است.

عبدالله هاشمی افزود: تعهد امسال خیران مدرسه ساز ۲۳ میلیارد تومان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: خیران نیک اندیشانی هستند که به مسئولیت اجتماعی و دینی در برابر مردم عمل می‌کنند.

خیرین2

استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز راه مبارکی را به جامعه نشان می دهند و بر این اساس شایسته تقدیر هستند، گفت: با معرفی خیرین به جامعه تمامی اقشار برای مشارکت در امور نیکوکاری تشویق می شوند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و تجلیل از خیرین، عنوان کرد: جامعه باید با افرادی که اموال خود را در راه مدرسه سازی به عنوان پایه توسعه و رشد و پیشرفت کشور صرف می کنند، آشنا شود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز با کار حسنه خود، هم رضای خداوند متعال را جلب می کنند و هم موجب رضایت مردم و خوشحالی دانش آموزان در مناطق مختلف می شوند.

بیشترین منابع اعتباری استان برای تکمیل مدارس اختصاص یافته

همتی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان با خیرین، تصریح کرد: در هرمزگان برای اینکه کار خیرین مدرسه ساز سرعت یابد، هم در سفر ریاست جمهوری و هم در جلسات تخصصی، بر اختصاص بیشترین منابع اعتبارات استان به تکمیل مدارس تاکید داشته ایم.

وی با بیان اینکه می خواهیم در سال جاری حرکت خوبی در بخش مدرسه سازی در هرمزگان انجام دهیم، اظهار داشت: به خیرین اطمینان می دهم با کمک نمایندگان و سازمان نوسازی مدارس و استفاده از منابع استان، حرکت آنها را سرعت بخشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خیرین استان هرمزگان در همه زمینه ها مشارکت خوبی دارند و در برابر جامعه احساس مسئولیت می کنند و ما مسئولان نیز تلاش می کنیم در کنار خیرین باشیم و کار را برای آنها تسهیل کنیم.

همتی آینده کشور را در گروی آموزش و تربیت درست نسل جدید دانست و بیان داشت: قدردان تلاش های تمامی خیرین مدرسه ساز استان که کار بزرگ و ارزشمندی انجام می دهند، هستم چون شرایط را برای تحصیل مناسب دانش آموزان فراهم می کنند.

خیرین

2 و نیم درصد از خیران کشور هرمزگانی هستند

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز گفت: یکی از اهداف جشنواره افزایش مشارکت‌های مردمی برای برطرف کردن مشکلات است.

علی شهری افزود: سرانه مطلوب فضای آموزشی ۸ متر مربع برای هر دانش آموز است در حالی که میانگین کشوری اندکی بیش از ۵ متر مربع است.

وی گفت: برای رسیدن به استاندارد لازم به ۴۰ میلیون متر مکعب فضای آموزشی نیاز است.

شهری با اشاره به اینکه ۲ و نیم درصد از خیران کشور هرمزگانی هستند افزود: ۶ درصد از طرح‌های ساخت و تکمیل مدارس درکشور را خیران هرمزگانی اجرا کرده اند.

در پایان از تمبر یادبود بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان با شعار رویش خیران جوان رونمایی شد.

خیرین5

تعامل بین خیرین مدرسه‌ساز و مسؤولان بی‌نظیر است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: خیرین افرادی دلسوز و وظیفه‌شناس بوده که تعامل خوبی با مسؤولان داشته و دارند.
احمد مرادی اظهار داشت: خیرین در تمامی حوزه‌ها ورود کرده‌اند و جای بسی تشکر دارد. 

وی افزود: ما شرمنده خیرین عزیزی هستیم که در تمامی نقاط دور افتاده و روستاهای استان وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و با ساخت مدرسه شاهد شیرینی و حلاوت در چهره دانش‌آموزان هرمزگانی هستند. 

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: عمده‌ترین خیرین مدرسه‌ساز در استان هرمزگان هستند؛ در استانی که تعداد مدارس تخریبی زیاد است و استرسی در وجود دانش‌آموزان و خانواده‌ها است؛ می‌بینیم که خیرین با بزرگواری و اندیشه نیک دست به کارهای بزرگ و ماندگاری زده‌اند. 

مرادی گفت: این آمادگی را داریم که در دوران مسؤولیت نمایندگی مجلس در حوزه آموزش و پرورش، مدرسه‌سازی و جذب اعتبارات از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و از تمامی خیرین مدرسه‌ساز و مسؤولان این حوزه تشکر می‌کنم که برای رفع مشکلات آموزشی و رفع دغدغه دانش‌آموزان تلاش می‌کنند تا توفیق خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت فراهم شود. 

تمبر

در پایان از تمبر یادبود بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان هرمزگان با شعار رویش نیک اندیشان جوان رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه