English

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی لرستان برگزار می‌شود+فراخوان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دو «بخش کودک و نوجوان» و بزرگسالان، را اعلام کرد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی لرستان برگزار می‌شود+فراخوان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، فراخوان شانزدهمین «جشنواره بین‌ المللی امام رضا(ع)» به میزبانی خرم‌آباد را منتشر کرد.

این جشنواره با محوریت‌ موضوعی «قدمگاه عشق هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا خراسان»، «سبک زندگی امام رضا(ع)»، «اخلاق و آداب»، زهد و عبادت»، «رافت و مهربانی»، «طب‌الرضا» به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش بزرگسالان، ویژه مربیان، فرهنگی، هنری، ادبی و معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی، روحانیون، شاعران و نویسندگان و در بخش کودکان و نوجوانان ویژه اعضای مراکز فرهنگی و هنری، کتابخانه‌های سیار و پستی و دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه با هدف تبیین جایگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش در این فراخوان به برگزاری این جشنواره در بخش‌های کودک و نوجوان شامل رشته‌های پژوهش اعضا، کتاب‌سازی، کاردستی، تمبرپستی و کارت پستال‌سازی، نامه‌ای به امام، خاطرات زیارت، سرود و پویانمایی و در بخش بزرگسالان شامل رشته‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی اشاره شده است.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا ۱۵خرداد سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خرم‌آباد، خیابان ناصرخسرو، دانش جنوبی، اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ارسال یا با شماره‌های ۰۶۶۳۳۲۳۷۷۷۸ و ۰۶۶۳۳۲۳۷۷۷۹ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه