English

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف و ضبط بیش از ۴۸۰ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در سال ۹۶

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در سال 96 بیش از480 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف کشف وضبط شده است.

کشف و ضبط بیش از 480 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در سال 96

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی،  امیر حسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود:این مقدار فرآورده ضبط شده طی صدور 50 فقره حکم قضایی، معدوم شده است.

فرآورده های دامی غیرمجاز

وی اضافه کرد : 146 مورد گزارش ارجاع شده به مراجع قضایی نیز منجر به صدور جریمه 400 میلیون ریالی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی برای تعدادی از متخلفین شده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود تریح کرد: در جریان سال 96، پرونده 328 متخلف بهداشتی حوزه دامپزشکی به مراجع قضایی ارجاع داده است.

بهداد تاکید کرد: در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی دامپزشکی جهت حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه از طریق نظارت بهداشتی بر تمامی مراحل و اماکن تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، در جریان سال 96، با انجام بازرسیهای بهداشتی مستمر و کارشناسی، 328 نفر از متخلفین بهداشتی در این حوزه شناسایی و جهت تعیین تکلیف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

ویدر خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد:  از این تعداد پرونده ارجاعی، 96 مورد با تشخیص مقام محترم قضایی منجر به پلمب واحد متخلف و جلوگیری از ادامه فعالیت های غیر بهداشتی آنها گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه