English

مفقود شدن کودکی خردسال از عشایر سردشت دزفول/نتایج جستجو تیم هلال احمر بی نتیجه بود

در پی مفقود شدن یک کودک خردسال از منطقه عشایری سردشت دزفول تیم امداد و نجات تا بامداد روز شنبه اثری از این کودک پیدا نکرد.

مفقود شدن کودکی خردسال از عشایر سردشت دزفول/نتایج جستجو تیم هلال احمر بی نتیجه بود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مسعود سخایی بخشدار سردشت دزفول اظهار کرد: یکی از خانوارهای عشایری منطقه تخت شوشتری سردشت مفقود شدن دختربچه 2 ساله خود را به این بخشداری اعلام کرد.

وی ادامه داد: طبق گفته این خانوار عشایری، فرزند خردسال آنان هنگام عبور از عرض رودخانه زیر درختی در همان نزدیکی بوده که تاکنون اثری از وی نیست.

بخشدار سردشت افزود: در پی مفقود شدن یک کودک خردسال عشایری  سردشت دزفول تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر دزفول برای یافتن این کودک اعزام شده که تلاش برای یافتن کودک مفقود شده تاکنون بی نتیجه بوده است.

وی ضمن در خواست از اهالی محل برای کمک به یافتن این کودک خردسال از عشایر سردشت دزفول، گفت: منطقه ای که دختر بچه عشایری در آن مفقود شده اطراف روستای تمد بازارگه در دهستان سردشت می باشد.

عظیم رضای مرساق، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول نیز گفت: در پی اعلام حادثه مفقود شدن یک کودک خردسال در بخش سردشت، تیم امداد و نجات عصر جمعه به منطقه اعزام شد و تا بامداد روز شنبه منطقه را جستجو کرد اما اثری از این کودک نیافت.

مرساق تصریح کرد: صبح امروزنیز گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر دزفول برای جستجو به منطقه اعزام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه