English

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

در رفع معضل ریزگردها به طور مستقیم اقدام نمی کنیم/اقدامات جدید هلال احمر جهت اسکان جاده ای راهیان نور

دبیرکل جمعیت هلا احمر گفت: اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر در مورد معضل ریزگردها طور مستقیم نیست.

در رفع معضل ریزگردها به طور مستقیم اقدام نمی کنیم/اقدامات جدید  هلال احمر جهت اسکان جاده ای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود محمدی نسب امروز طی سفر یک روزه به خوزستان، اظهار کرد:   در حال تلاش برای افزایش سطح بودجه و اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور هستیم تا در این زمینه تعاملات خوبی  با دولت و نمایندگان مجلس داشته‌ باشیم.

 محمدی نسب ادامه داد: در صورتی که اتفاقاتی برای بودجه جمعیت هلال‌احمر کشور رخ دهد، در جمعیت هلال احمر استان‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی به اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر در مورد معضل ریزگردها اشاره کرد و گفت: هلال احمر در رابطه با بعضی اتفاقات به طور مستقیم  اقدام می‌کند، اما در مورد برخی اتفاقات از جمله در بحث ریزگردها هم اقدامات جمعیت هلال احمر به طور مستقیم نیست.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این جمعیت تنها یک عضو از اعضای ستاد مدیریت بحران کشور است، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در کارگروه امداد و نجات و کارگروه آموزش عمومی آن مسئولیت های مستقیم داشته و در بحث ریزگردها اقدام مستقیم نداریم، مگر در صورتی که سایر دستگاه‌ها به خدمت خاصی از هلال احمر نیاز داشته باشند تا ما اقدام کنیم.

محمدی‌نسب بر اهمیت پوشش امدادی جاده ها تأکید کرد و گفت: به منظور پوشش امدادی جاده‌ای و اسکان مسافران  راهیان نور و مسافران نوروزی سال ۹۷ در سطح کشور و به ویژه استان‌هایی که در این ایام، میزبان بیشترین حجم مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستند، برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه‌های فرهنگی برای مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور برنامه‌هایی از جمله تشکیل استراحتگاه، آگاه‌سازی مردم در مورد خطرات تصادفات جاده‌ای و ... پیش‌بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه