English

در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه یاسوج مطرح شد

دانشگاه یاسوج یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

دانشگاه یاسوج یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، محمودرضا رحیمی صبح امروز در مراسم تودیع خود از مسوولیت دانشگاه یاسوج که با حضور شریعتی‌نیاسر معاونت آموزشی وزارت علوم، معاون سیاسی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: نامهربانی‌های زیادی دیدم، اما به عشق سرزمین مادری‌ام هیچ وقت از تلاش فروگذاری نکردم.

رحیمی در ابتدای سخنان خود به تقدیر و تشکر از گذشتگان پرداخت و یادی کرد از دکتر عسکریان بنیانگذار این دانشگاه و گفت: حادثه سانحه هوایی یاسوج را تسلیت عرض می‌کنم و این سانحه دلخراش بار سنگینی بر دوش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و ملت ایران است.

وی افزود: تشکر ویژه و خاص دارم از همه روسای دانشگاه یاسوج از سال ۶۲ تا کنون. از «دکتر ارژنگ» و دکتر رمضانی و مسوولان و کارکنان دانشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز در خدمت شما هستم برای خداحافظی از این مسوولیت، اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد گلایه از کسی ندارم، دفاع تمام قد من از برنامه‌ها و کارهای دانشگاه، قطعاً، ناراحتی‌ها و تنش‌های را به وجود می آورد و این به این منزله نبود که من مشکل و یا غرض شخصی از کسی داشته باشم. اگر در حین مسوولیت کسی از ما رنجیده و یا گلایه‌مند شده مربوط به مسوولیت بوده و من بعد همه چیز در ذهن من ریست خواهد شد و دلخوری‌ها و نامهربانی‌ها را فراموش خواهم کرد.

وی افزود: و من به دوران قبل از مسوولیتم بر می‌گردم و تمام تجربه و توان خود را در اختیار دانشگاه می‌گذارم.

رئیس سابق دانشگاه یاسوج با بیان اینکه با داشتن علم به جایگاه رفیع علم و دانش، در راستای توسعه دانشگاه یاسوج قدم بر داشتم، افزود: و اکنون با وجدان راحت و آسوده و با احساس آرامش خوشحالم که از هیچ کووششی فروگذاری نکردم.

رحیمی افزود: هدف من تبدیل دانشگاه یاسوج به یک دانشگاه معتبر و مرفه در طراز جهانی بود و امروز دانشگاه یاسوج جزء برترین دانشگاه‌ها است که این هم حاصل تلاش همه همکاران است.

رئیس سابق دانشگاه یاسوج به برخی از نامهربانی‌ها نیز گریزی زد و گفت: در این سال‌ها با سرعت بیشتر و کیفی به دنبال کارها بودم و گاهی نامهربانی‌ها، تمرکز را بر روی مسائل اصلی از بین می برد، اما عشق به سرزمین مادری و داشتن ایرانی سربلند از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم و بدون هیچ بغضی به دنبال کار و مسوولیت خودم بودم.

رحیمی در ادامه گفت: حمایت قاطعانه خودم را از آقای دکتر عریان رئیس جدید دانشگاه یاسوج اعلام می‌دارم و خوشحالم که همچنین فرد شایسته‌ای این جایگاه را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه یاسوج2

وی گریزی به رفتن خود از دانشگاه یاسوج زد و گفت: در یک دوران متلاطم مسوولیت دانشگاه یاسوج را بر عهده گرفتم، اما در دو نوبت زمان وزیر آقای فرهادی و سرپرستی آقای هاشمی استعفا دادم که آنها از من خواستند که قویاً به کارم ادامه دهم و در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۹۶ دو باره استعفا دادم.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه امیدوارم در پیشگاه آیندگان روسفید باشم، گفت: دانشگاه یاسوج یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

وی در پایان از همه منتقدان خود، مسوولان، همکارانش در دانشگاه یاسوج و خانواده‌اش قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش موج، احمد عریان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان رئیس دانشگاه یاسوج منصوب شد. همچنین از خدمات محمودرضا رحیمی رئیس سابق این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه