English

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور:

ترمینال بندر شهید رجایی با تکیه بر توان داخلی تکمیل شد/ فاز پایانه کانتینری با سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی احداث می شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه ترمینال بندرشهید رجایی با تکیه بر توان داخلی تکمیل شده است، اظهار کرد: فاز پایانه کانتینری شهید رجایی با 1000میلیارد سرمایه داخلی و خارجی احداث می شود.

ترمینال بندر شهید رجایی با تکیه بر توان داخلی تکمیل شد/ فاز پایانه کانتینری با سرمایه 1000 میلیاردی احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد راستاد امروز صبح در افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی بندرعباس، گفت: افتتاح نمایشگاه زمینه ای است برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و انجام مذاکرات سرمایه گذاران داخلی و خارجی  و باید کیفیت اینگونه نمایشگاه ها را افزایش داد که به توانیم به سمت برگزاری نمایشگاه های بزرگ در کشور پیش رویم.

وی افزود:با وجود چنین نمایشگاه های در کشور را باید به عنوان یک برند بزرگ جهانی در تقویم بین المللی باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور اظهار کرد: با توجه اینکه ایران در ساخت و تکمیل زیر ساخت های صنایعی، دریایی و بندری به یکی از کشورهای توانمند منطقه تبدیل شده و با این ظرفیت بزرگ در توسعه ی ناوگان ملی کشور استفاده کنیم.

از ضرورت های توسعه دریایی در کشور

راستاد با اشاره به ضرورت توسعه دریایی مهم بیان کرد: با توسعه دریایی در بخش صنایع نه تنها خودش توسعه می یابد بلکه زنجیره ای از اشتغال و اقتصاد را به دنبال دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور تاکید کرد: بخش های مهمی از تجهیزات ترمینال شماره 2 بندر شهید رجایی توسط تولید کننده داخلی تامین کرده ایم و به زودی در این زمینه تکیه خود را از کشورهای دیگر قطع خواهیم کرد.

وی افزود:شاهد تحولی چشمگیری در بندر شهید رجایی با اجرای فاز پایانه کانتینری بندر شهید رجایی هستیم و پیمانکار پروژه انتخاب شده و با حضور رئیس جمهور این فعالیت بزودی آغاز می شود.

بندر شهید رجایی

اجرای فاز پایانه کانتینری بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به اجرای فاز پایانه کانتینری بندر شهید رجایی بیان کرد:پیش بینی می شود یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با استفاده از سرمایه گزاران داخلی و خارجی مورد نیاز است.

راستاد اظهار کرد:با وجود پروژه های توسعه متعددی نیز در دستور کار قرار دارد و در کنار فعالیت تجاری گردشگری دریایی به دنبال حمایت همه جانبه و تجهیزات لازم و این حوزه به خصوص شناورهای پیشرفته هستیم.

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور خاطرنشان کرد:باید محوریت اینگونه نمایشگاه ها به بخش خصوصی تغییر یابد و باحمایت بخش خصوصی در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه