English

امام‌جمعه یاسوج:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند

امام‌جمعه یاسوج گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان و هم به خود اغتشاشگران دادند.

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اغتشاشات ماه گذشته در برخی نقاط کشور اظهار کرد: بخش زیادی از افرادی که اعتراض داشتند اعتراض آن‌ها به مسائل معیشتی بود، و راه آن‌ها از اغتشاشگران جداست.

حسینی از اغتشاشگران به‌عنوان افرادی فریب‌خورده نام برد، که تحت تأثیر القائات دشمنان و بدخواهان قرارگرفته‌اند و در ادامه بیان داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان و هم به خود اغتشاشگران دادند.

این خطیب جمعه همچنین در بخشی دیگر از خطبه دوم نماز جمعه امروز به کودتای انگلیسی رضاخان اشاره کرد و گفت: رضاخان با همکاری انگلیسی‌ها به پادشاهی رسید و جنایت‌ها و خیانت‌های بی‌شماری در حق مردم و این کشور کرد.

وی به عظمت و شکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد، و گفت: مردم امسال جانانه‌تر از سال‌های گذشته وارد میدان شدند، به‌طوری‌که طبق آمار امسال شاهد رشد 35 درصدی حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه