English

تقدیر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی، باصلابت، آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

تقدیر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده  در این پیام ضمن گرامیداشت آغاز چهلمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آحاد ملت را صاحبان لایق و سزاوار آینده کشور دانست و از حضور آنها در راهپیمایی یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان شد تشکر نمود.

استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در پیام خود همت والا و اراده آهنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان اصفهان را ستود و اضافه کرد: مردم این استان باردیگر با قدم های استوار خود با آرمان های امام (ره) و رهبری و شهدای ایران اسلامی تجدید بیعت و افتخار دیگری را در دفتر خاطرات زرین انقلاب اسلامی و خطه پرافتخار اصفهان ثبت کردند.

مهرعلیزاده افزود: ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان بار دیگر و پس از سی و نه سال با افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام، وحدت و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: ملت با خلق این حماسه بزرگ ثابت کرد که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی و ترفندهای گوناگون استکبار جهانی، همواره در صحنه، حضوری پرشکوه و باصلابت دارد و نشان داد که تنگناها و مشکلات نتنها بر باور انقلابی آنان آسیبی وارد نکرده و از اراده آنها در مقابله با دشمن ذره ای نخواهد کاست بلکه عزم آنان در ساختن آینده ای درخشان در فضای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را صد چندان خواهد نمود.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همگام با خدمتگزاران ملت غیور ایران در دولت تدبیر و امید، با گرامیداشت آغاز چهلمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از حضور حماسی، باصلابت ، آگاهانه و پرشور همه اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بویژه جوانان و آینده سازان، زنان و مردانی که صاحبان لایق و سزاوار آینده کشور هستند در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر می کنم و از درگاه خداوند منان موفقیت همگان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه ها مسئلت دارم.

مردم استان اصفهان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه