English

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران هم تراز مدیران هستند / از عملکرد استاندار کردستان در خصوص بیجار، رضایت ندارم

نماینده مردم بیجار درمجلس شورای اسلامی به جایگاه اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: به نظر بنده، خبرنگاران هم تراز مدیران هستند و در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیر گذارند.

خبرنگاران هم تراز مدیران هستند / از عملکرد استاندار کردستان در خصوص بیجار، رضایت ندارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ازبیجار،حمدالله کریمی اظهار داشت: خبرنگاران هم تراز مدیران هستند و در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیر گذارند.

 حمدالله کریمی نماینده ی مردم شهرستان بیجاردر مجلس شورای اسلامی، شامگاه روزگذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک چهل ساله شدن انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، از خبرنگاران دیار گروس بابت حضور در این نشست، تشکر کرد و گفت : رسانه ها هم میتوانند تاثیر مثبت داشته باشند و هم منفی، اما رسانه ها باید مطالبات اصلی مردم را بدون هیچ سانسوری انعکاس دهند تا مسئولین از مشکلات مطلع شوند.

کریمی به جایگاه اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: به نظر بنده، خبرنگاران هم تراز مدیران هستند و در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیر گذارند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، از در نظر گرفتن 10میلیارد بودجه برای راه آهن بیجار خبر داد و افزود: امیدواریم در سال آینده عملیات اجرایی راه آهن این شهرستان آغاز شود.

وی در جمع خبرنگاران شهرستان بیجار عنوان کرد : تا پایان سال جاری تکلیف منطقه ی ویژه ی اقتصادی این شهرستان مشخص و امیدواریم نتیجه ی مثبت این پیگیری را بعنوان عیدی سال آینده به مردم اعلام کنیم.

وضعیت زنجیره فولاد بیجار

نماینده مردم شهرستان بیجار در خصوص زنجیره فولاد بیجار خبرهای خوبی داد و گفت :کارشناسان ایمیدرو بزودی برای جانمایی واحد آهن اسفنجی، در این شهرستان حضور می یابند و این واحد صنعتی 800 هزار تنی با سرمایه گذاری 125 میلیارد تومان برای حدود 350 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

کریمی افزود: در رابطه با زنجیره فولاد بیجار، به هیچ عنوان نمی پذیریم سهم این شهرستان کمتر از سایر شهرستانها باشد و مطمئنا با تمام توان از حقوق مردم این دیار دفاع خواهم کرد.

وی با بیان اینکه از کلیه جلسات و تصمیم گیری ها در خصوص زنجیره فولاد بیجار مطلع هستم و پیگیری میکنم،  خاطر نشان کرد: منتظر اجرای عدالت و احقاق حق مردم دیار گروس هستم و در هر زمانی احساس شود که کوتاهی شده، حتما دفاع خواهم کرد.

کریمی از احداث پتروشیمی در بیجار ، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت : چند سالی است بحث راه اندازی پتروشیمی در بیجار توسط دولت مطرح شده و من از مدیران ارشد استان خواستارم در این خصوص شفاف سازی کنند و مردم منتظر شفاف سازی در خصوص خبر مطرح  شده هستند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در جمع خبرنگاران بیان داشت : متاسفانه بعضی از مدیران ادارات ، روال عادی حمایت از سرمایه گذاران را انجام نمی دهند و بدون دخالت نماینده و فرماندار، کار سرمایه گذاران به مشکل برخواهد خورد و من توصیه میکنم مدیران شهرستان نگاه حمایتی به طرح های اشتغالزا داشته باشند و نگاه معامله گری را از خود دور کنند.

حمدالله کریمی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به انجام نظرسنجی مردمی در خصوص جمعه بازار در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی جمعه بازار بیجار با نظارت و ساماندهی مناسب و باحضور کسبه بیجاری و ساکن این شهر، از مطالبات عمومی مردم است و خواهشمندیم فرماندار محترم پیگیر این موضوع باشد.

وی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هیچ مدیری غرض شخصی ندارم، گفت :مدیران باید جهادی عمل کنند، اما متاسفانه در شهرستان بیجار بعضی از مدیران بفکر حل مشکلات مردم نیستند.

کریمی خاطرنشان کرد: خواستار برکناری هیچ مدیری نیستم اما معتقد هستم جابجایی در مدیریت ها به نفع مردم است.

 وی در خصوص تغییر فرماندار بیجار و استفاده از مدیر غیر بومی برای مدیریت ارشد شهرستان، اظهار داشت: در این باره با اینجانب صحبت هایی شد و بنده مخالفت کردم و باوجود اینکه با چند نفر بومی در این خصوص رایزنی هایی داشته ام، اما هنوز با هیچ نیروی بومی هم توافقی صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد بهمن مرادنیا، استاندار کردستان اشاره کرد و گفت : بنده از عملکرد استاندار کردستان در خصوص این شهرستان رضایت ندارم اما انصاف حکم می کند با توجه به فرصت کم ایشان برای خدمت در این زمینه زود قضاوت نکنم و منتظر اقدامات بعدی جناب آقای مرادنیا  باشم.

کریمی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در خصوص توسعه و پیشرفت این شهرستان و اشتغالزایی برای جوانان گذاشته ام، بیان داشت : خرداد ماه سال آینده عملکرد دو ساله ی خود به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی  را از طریق خبرنگاران رسانه ها که هم تراز مدیران هستند،به مردم شهرستان بیجار اعلام خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه